x-kom hosting

Mam zestaw brakuje grafiki. Co wybrać?

Telefkon
utworzono
utworzono

Nie jestem zdecydowany jaką grafikę wybrać :| Zastanawiam się czy do nowego kompa wsadzić hd4850 lub 9800GTX+ albo czy dopłacić i brać 260GTX. Czy miedzy tymi kartami jest az taka różnica, że GTX warta jest swojej ceny? A jak sądzicie ten radek jest lepszy od 9800gtx+? A może w ogóle wsadziliście by do tego zestawu coś innnego? Proszę o waszą radę :)

Reszta zestawu

Intel C2D E8400 3GH 6mb L2 CACHE,

4GB DDR2 FSB 800 [dual c.],

dysk S-ATA II 500 GB 32 mb CACHE,

płyta MSI P45 neo3-f,

zasilacz 450W

I jeszcze jedno, czy do GTX`a mysiałbym kupić mocniejszy zasilacz, czy 450W da radę

Lipton
komentarz
komentarz

Jaki jest to zasilacz, chodzi mi o markę :)

9800GTX+ jest nieznacznie szybszy od HD4850. Jeśli chodzi o GTX260 na Core 216 to przegania Radeona HD4870, tak, więc jest o ponad 20% szybszy od HD4850.

Cold
komentarz
komentarz

Jeśli masz kasę to bierz GTX260, jeśli masz mniej to GF9800GTX.

Podaj jeszcze markę zasilacza, żebyśmy byli pewni czy twój zasilacz uciągnie taką kartę.

AirUpThere
komentarz
komentarz

Żeby uciągnąć GTX260 trzeba markowego zasilacza. Mój kumpel ją ma i Q9300 miał zasilacz 450W Chieftec GPS. I zbyt dobrze to nie funkcjonowało... Wyłączał się komp, czasem nawet nie chciał wstać. I wymienił na Chiefa 750W i jest gitarrra :D

Cold
komentarz
komentarz
I wymienił na Chiefa 750W

Przy tym sprzęcie 450W mu wystarczy ;)

Telefkon
komentarz
komentarz

Zasanawiałem się nad Chieftec GPS-450W albo jakims z corsair`a.

Dev23
komentarz
komentarz
Chieftec GPS-450W

Dobry wybór

lifanek
komentarz
komentarz

Jako że zaproponowales sam GeForca 260, GAINWARD-Geforce-Gtx-260 jest dość ciekawą propozycją. Myślę ze warto dopłacić zamiast kupować serie 9 bo to całkiem inna generacja kart. Sam pamiętam jak kupowałem GF7600 za ponad tysiąc złotych a teraz taka grafika jest w podobnych cenach :).

Dev23
komentarz
komentarz

Ja bym radził "renomowaną" markę ;)

Hammer
komentarz