x-kom hosting

Zasilacz do słabszego sprzętu

sucre141
utworzono
utworzono

Witam.

Mój komp to:

Procek: Athlon 64 3000+

MoBo: Asus K8N4-E

Pamięć: 1792 Mb DDR

Dysk: Barracuda 120Gb

Nagrywara DVD jest

Zasilacz: z obudową Tracer 360W

Grafikę chcę kupić i sie zdecydowałem na GF 7600GT. I teraz chciałbym do tego jakiś wystarczający i jak najtańszy zasilacz i żeby aby pasował ;PP

Nie znam się zbytnio na tym i liczę na szybką odpowiedz :D

mis456
komentarz
komentarz

Modecom MC350

dawid11113
komentarz
komentarz

ja mam podobny sprzęt i mam Made coma Feela 3 , 400watt

webber
komentarz
komentarz

dawid11113, i co w związku z tym?

@autor - zasilacz tylko do tego kompa, czy chcesz na przyszłość do dalszej rozbudowy?

Gość
komentarz
komentarz
ja mam podobny sprzęt i mam Made coma Feela 3 , 400watt

ModeCom MC jest lepszy od tego FELL'a :)

Kryhoo
komentarz
komentarz

dawid11113, nie mówmy tutaj o wyrobach zasilaczo podobnych, bo Feele 3, 2 jak i 1 to naprawde zwykły szmelc. Widocznie Ty masz szczęście, że jeszcze nic się nie stało z kompem, ale napewno nie trzyma napięć i każdy reset czy zawieszka to 99,9% wina zasiłki.

Co do tematu, to Modecom MC-400 polecam, te 400 już na przyszłość. Chieftec 400 lub 350w też wporządku.

dawid11113
komentarz
komentarz

większość testów uważa feele 3 za zasilacze średniej jakości!!!! anie szmelc!!!!!

możę feele 1,2 były szrotami ale 3 ma bardzo podobne podobne podzespoły do MC więc tu nie ma żądnej różnicy.!

Cold
komentarz
komentarz

Weź lepiej MC. Dobre są też chiefteci i Be Quiet.

maxsp2
komentarz
komentarz

Najtaniej to mode -com MC 350 spokojnie wystarczy.

Albo tez mozesz zobaczyć na cos takiego MACROX 350w.

Pozdro :)

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie