x-kom hosting

Czarny monitor

runnes
utworzono
utworzono

Witam!Już na wstępie chciałbym poinformować, że jestem "zielony" w te klocki, więc proszę o wyjaśnienie "łopatologiczne" :)

Przedstawie swoją sytuację : Dzisiaj rano chciałem włączyłem komputer wszystko śmigało, ale gdy wpisałem login i hasło i gdy komputer odczytywał dane przypadkowo nacisnąłem klawisz listwy... (nie wiem czy to ma duże znaczenie, ale wole się upewnić, że wszystko wam powiedziałem:)) Po ok. 2 godzinach znowu chciałem włączyć komputer, ale wtedy po ikonce Windowsa i pasku ładowania -monitor staje się czarny(nie jest to wina monitora-sprawdziłem na innym i też nie działa) wpadłem w panikę bo dzisiaj ważny raid( he he XD-Gram w Wowa ) ,ale obeszło się bez rzucania sprzętem:P

Przez kolejne 5-6 godzin(OMG!) próbowałem się dowiedzieć co nie gra. Znalazłem post, że powinienem zresetować biosa , sprawdzić połączenia itp. niestety ładnie mówiąc pewnie spie* robotę ;/ Nic nie trzasnęło, ale też nic się nie poprawiło.

Próbowałem naprawić dysk przez konsole poprzez płytkę Windowsa(wstyd się przyznać, ale pierwszego Windowsa miałem nielegalnego-na szczęście później kupiłem nowego.A więc przy próbie naprawy, gdy komputer się pyta na jaką instalację Windowsa ma się zalogować daje 1 i ENTER.Przez 10 minut nic nie robi, więc wnioskuje, że się zawiesza;/ Przy instalacji podobny problem, po podczas wykonywania operacji: Znajdowanie zeszłej instalacji Windows znów przez godzinę nic, więc chyba znowu się zawiesił;/

P.S (jak będzie potrzebne podam jaki mam ram itp.) Nie wiem czy to ważne, ale niestety przez 2 lata( od tylu mam komputer) wyłączam go przez listwę.

Mam Windows Xp Proff

Z góry dziękuje za szybką i precyzyjną odpowiedź i przepraszam za zły post, gdyż od dawna nie byłem na żadnym forum:)

Pozdrawiam

tomek_g
komentarz
komentarz
Nie wiem czy to ważne, ale niestety przez 2 lata( od tylu mam komputer) wyłączam go przez listwę.

Dlaczego nie zamykasz systemu poprawnie?

runnes
komentarz
komentarz