Dev23 utworzono 10 lutego 2009 utworzono 10 lutego 2009 Niestety popełniłem błąd i kupiłem zestaw. Chciałbym usłyszeć wasze opinie o moim zasilaczu. Tracer 4Life 450 HellFire Silent 450
Gość komentarz 10 lutego 2009 komentarz 10 lutego 2009 Bardzo słaby zasilacz (tzw. bomba). Słabo trzyma napięcia, grzeje się itd. Lepiej go wymień bo spali ci pół komputera
Dev23 komentarz 10 lutego 2009 Autor komentarz 10 lutego 2009 Kurczę trochę klapa bo mam gwarancję na całą jednostkę :X
Gość komentarz 10 lutego 2009 komentarz 10 lutego 2009 Kurczę trochę klapa bo mam gwarancję na całą jednostkę :X Jeżeli zasilacz spali ci np. płytę główną, procesor itd. to gwarancja obejmie tylko zasilacz Wybierz co będzie lepsze Włóż nowy zasilacz, a jak coś się z innymi podzespołami będzie dziać to włożysz Tracera i im odeślesz kompa na gwarancje
BlackRaven komentarz 10 lutego 2009 komentarz 10 lutego 2009 Jeżeli zasilacz spali ci np. płytę główną, procesor itd. to gwarancja obejmie tylko zasilacz smile.gifEee tam, bujda, jak Ci udowodnią że to wina zasilacza? Nawet jeśli, to w końcu sami (tj. sklep) go tam wsadzili i odpowiadają za ewentualne spalenie całego kompa (bo gwara jest w końcu na całość, nie?). Gorzej jak się spali po gwarancji Na przyszłość - nie kupujemy gotowych zestawów i zasilaczy z czarnej listy... inaczej można mieć kiedyś w obudowie prawdziwy "Hellfire"
Dev23 komentarz 10 lutego 2009 Autor komentarz 10 lutego 2009 No tak, dzięki. Akurat mi spalił się poprzedni komp i pisałem ważną pracę to bez zastanowienia pojechałem do Media Expert i kupiłem ;/
Gość komentarz 10 lutego 2009 komentarz 10 lutego 2009 BlackRaven nie jest tak jak piszesz Na początku też się zdziwiłem. Z nimi nie wygrasz Zależy też od sklepu
BlackRaven komentarz 10 lutego 2009 komentarz 10 lutego 2009 Zależy też od sklepu biggrin.gifHeh, to by musiało być niezłe gdyby powiedzieli że odrzucają gwarancję z powodu awarii tandetnego zasilacza który sami wcześniej wsadzili do zestawu... Aczkolwiek w tym kraju wszystko jest możliwe, co nie znaczy że na coś takiego można pozwalać - gdyby faktycznie "sklep się uparł" należy się zwrócić do rzecznika praw konsumenta.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.