x-kom hosting

Jaka Karta Graficzna?

baggins
utworzono
utworzono

Witam!!!

Stoję przed bardzo trudnym wyzwaniem kupna karty graficznej. Niestety, w porównaniu do kart dźwiękowych którymi się interesuję, na kartach graficznych nie znam się wcale.

Potrzebuję kartę na której będzie bardzo szybko chodził Windows (choćby Vista), programy graficzne (Corel). Nie zamierzam dużo grać.... przynajmniej nie w gry najnowsze. I przede wszystkim cena: do 300 zł!!!!!

Mój sprzęt to procesor INTEL 3,2 GHz (jednordzeniowy), 1500 Mb RAMu, i bardzo kiepska karta zintegrowana z płytą (64 Mb) na której nawet Windows mi pakuje:(

Nie chcę kupować jej drogą pocztową, dlatego przesyłam link do dobrego sklepy w krakowie, gdzie zamierzam ją kupić. Proszę o wybranie czegoś spośród tej oferty... Powtarzam do 300 zł!!!!!

Moja faworytka: Gigabyte 9500 GT 512 Mb, DDR 3

Proszę o odp. LINK DO SKLEPU: http://www.bitcomputer.pl/catalogue.php?category=29

Dzięki!!

Lipton
komentarz
komentarz

Jaką masz płytę główną ?

Do P4 9500GT będzie za szybki.

Proponuje coś pokroju 7600GT, może 7800GT.

baggins
komentarz
komentarz

Moja płyta to GIGABYTE GA-VM900M

Lipton
komentarz
komentarz

Jaki masz zasilacz ?

Może być karta z allegro ? Bo na tej stronce jest kiepski wybór.

baggins
komentarz
komentarz

400 W.... Wolałbym z tej stronki... ale w ostateczności:)

baggins
komentarz
komentarz

Niestety marki zasilacza nie podam, bo jestem teraz w Krakowie, a komp został w domu.......

dzięki w każdym razie. A ewentualnie jakie mogą być konsekwencje kupna tej GIGABYTE 9500 GT?? jesli to będzie ze sobą współgrać, to może ją bym kupił....

Lipton
komentarz
komentarz

Będzie chodzić, ale dużo przepłacisz, bo ta za 180 zł używka jest takiej samej wydajności co ten Gigabyte 9500GT. Tak, więc wybór należy do Ciebie.

baggins
komentarz
komentarz

Ok... a ewentualnie coś z tej stronki??

Lipton
komentarz
komentarz

No to jedynie ten 9500GT.