x-kom hosting

Procesor dwurdzeniowy

piotrf6
utworzono
utworzono

Witam fachowców . Jestem "zielony" w komputerach. zakupiłem komputer. Sprzedawca zapewniał mnie ,że jest w nim procesor dwurdzeniowy . Po wejściu w "menadżera urządzeń" i kliknięciu na procesor wyskakuje ,że to jest Intel® Celeron® 430@ 1.80GHz. A po kliknięciu na ikonę "mój komputer" i na " właściwości"pokazuje sie ,że to jest komputer Intel® Celeron® CPU 430@ 1.80GHz 1.79GHz, 2.00GB RAM. Sprzedawca zapewniał ,że to procesor dwurdzeniowy, czy mówił prawdę.

Hammer
komentarz
komentarz

To procesor jedno rdzeniowy.....

bush
komentarz
komentarz

Tak, jest to procesor 2 rdzeniowy ale dość lipny.

Jest to Intel Pentium D

Piotr1312
komentarz
komentarz

Jaki Pentium D?

Intel? Celeron? CPU 430

Czyli procek jednordzeniowy.

piotrf6
komentarz
komentarz

Witam. A co oznacza że ma taktowanie 1.80GHz 1.79GHz. Sprzedawca mówił ,że ma częstotliwość taktowania 3.60GHz. Jak jest naprawde , bo nie wiem czy iść do sklepu i troche sie posprzeczać

webber
komentarz
komentarz

Celeron 430 jest taktowany zegarem 1.8GHz. Jeżeli sprzedawca zapewniał cie, że więcej - masz prawo się kłócić.

Piotr1312
komentarz
komentarz

Prawdziwa częstotliwość to 1.80GHz. Celeron 430 jest oparty na architekturze Core 2, ale to procek jednordzeniowy. Sprzedawca pewnie przeczytał, że ten procek jest na architekturze Core i od razu pomyślał, że musi być dwurdzeniowy.

Sprzedawca mówił ,że ma częstotliwość taktowania 3.60GHz.

Bo pewnie myślał, że procesor jest dwurdzeniowy i pomnożył 1.8GHz razy dwa.

Koniecznie idź tam gdzie kupiłeś komputer i domagaj się zwrotu pieniędzy, albo wymiany procesora. Po prostu Cię oszukano.

lukasz1908
komentarz
komentarz

Bardzo słaby procek .

piotrf6
komentarz
komentarz

Wszystko jasne, tylko dlaczego we właściwościach w mój komputer pokazuje jak napisałem wyżej Intel® Celeron® CPU 430@ 1.80GHz 1.79GHz , dlaczego pokazuje 1.80GHz i 1.79GHz?

matt667
komentarz
komentarz