x-kom hosting

Jaki namocniejszy procesor

jarson78
utworzono
utworzono

Witam.

Jestem tu nowy więc pozdrawiam wszystkich.

Od razu zaznaczam że jestem laikiem w sprawach komputerów.

Mam więc do was pytanie: jaki najszybszy procesor będzie się nadawał do mojej płyty głównej Gigabyte GA-M55plus-S3G???

Obecnie posiadam procek AMD Athlon 3200+sAM2BOX.

I czy dam sobie rade z wymianą tego procka? Rozebrać kompa i złożyc potrafie ale jeśli chodzi o jakieś zmiany w BIOSIE to już może być gorzej bo nigdy tym sie nie bawiłem.

klikszen
komentarz
komentarz

plyta obsluguje am2, napisz ile masz kaski. Z wymiana powinienes sobie spokojnie poradzic, trzeba by bylo zupdetowac bios

mozesz tam wlozyc kazdego Amd Athlon 64 X2, polecalbym athlona 5000 Black Edition X2

damib
komentarz
komentarz

a jaką masz rewizje tej płyty?? bo są trzy i się różnią

dem
komentarz
komentarz

Jaka revizja tej płytki najpewniej wejdź na strone gigabyt'a i zobacz liste obsługiwanych procesorów dla danej rev.

jarson78
komentarz
komentarz

Z kasą jest różnie ale chciałbym kupić już jakiś konkretnty procesor.

I o co chodzi z tym zupdetowaniem biosu????

damib
komentarz
komentarz

Musisz podać nam rewizje płyty i wersje biosu bo nie wiemy jaki ci podejdzie procek bez żądnych zmian. A sprawdzisz to najprościej w programie Everest w zakładce płyta główna i bios...

Jokeer
komentarz
komentarz
I o co chodzi z tym zupdetowaniem biosu????

Aktualizacja BIOSu płyty głównej ;)

jarson78
komentarz
komentarz

Zrzuty ekranu z programu Everest

I jak pomożecie mi????

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

post-33763-1232479796_thumb.jpg

post-33763-1232479814_thumb.jpg

post-33763-1232560808_thumb.jpg

post-33763-1232560819_thumb.jpg

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie