x-kom hosting

Jak wymienic procesor ?

chmura932
utworzono
utworzono

Dzień Dobry jestem zielony w tych sprawach i chciał bym sie zapytać jaki procesor kupic i czy bedzie mi działał mam płyte gł. firmy gigabyte ram 1 gb i prcesor AMD Athlon 64 +3000 1,81 GHz i chce go wymienic na Procesor CeleronD 2,66/256/533 Prescott chodzi o to czy bedzie działało bo wymienic to wymieni mi informatyk :) Prosze o odp.

lukasz1908
komentarz
komentarz

Żaden informatyk nie wymieni ci procesora AMD na intel . No chyba że magik ;)

KKS Lech Pozna�
komentarz
komentarz

a jaki model masz tej płyty głównej? i jeszcze jedno nie włóżysz procesora z intela do do płyty głównej pod AMD bo są inne sockety

krasnal2008
komentarz
komentarz

Nie będzie działało, bo na płycie głównej masz socket (wejście na procesor) 939 a do tego celerona musisz mieć 478 żeby działało musiałbyś wymienić płytę główną

Mag Magik
komentarz
komentarz

chmura932 procesory Intel'a i AMD mają inne podstawki, dlatego nie da się umieszczać obu typów procesorów na jednej płycie głównej. Napisz dokładnie jaki to model płyty głównej jeśli chcesz kupić coś mocniejszego. By sprawdzić model płyty głównej możesz użyć programu Everest Ultimate

Płyta Główna-> Płyta Główna-> Nazwa płyty głównej

No chyba że magik

ja dzisiaj nie mam czasu :D

chmura932
komentarz
komentarz

Acha. To jaką płyte mi polecacie ???

To screen .własciwosci płyty gł.

PĹyta_gĹ.JPG

post-33554-1232275850_thumb.jpg

Lewy12
komentarz
komentarz

tylko ze ten athlon co teraz masz jest lepszy od tego celerona co chcesz go miec.

chmura932
komentarz
komentarz

Nie żartuj !! Pszeciez mój ma 1.81 GHz Ten co chce miec ma 2.66 GHz

asmodeuszz
komentarz
komentarz

Taktowanie to nie wszystko. Mam tego samego Athlona i bije na głowę w testach P IV 3200MHz Presscot.

chmura932
komentarz
komentarz

Dzięki "Mag Magik" może znajde cos dla siebe :)

A jak bym chciał dodac ram 1 gb to czy mogł by mi ktos na allegro znaleźć prosze :) Bo ja sie w tym nie orientuje :P