x-kom hosting

Jaka najlepsza mysz do cs-a 1.6?

piotrek_ole
utworzono
utworzono

Chciałbym kupić jakąś bardzo dobrą myszke do counter strike-a jednak na myszkach nie znam się wogole, dlatego pytam się o zdanie ekspertów. Obecnie posiadam "A4 Tech model: RFSOP-48". Nie ma dla mnie znaczenia czy bedzie na kabel, baterie, baze ładującą, cena też nie gra roli. Chcę tylko żeby była super dobra :)

Buster
komentarz
komentarz

Ile masz na nią kasy? Jak super dobra to Razer Lachesis/Roccat Kone i do tego podkładka np. QcK lub od Razera/Roccata

n31T
komentarz
komentarz

Zdecydowanie razer deathadder / microsoft IE 3.0, lecz pamiętaj, mysz sama head'a nie walnie w csie ;p

n31T
komentarz
komentarz

Bez sensu. Nie kupuj bezprzewodowych, są do kitu. Jak już chcesz bardzo drogą mysz to rozejrzyj się za logitechem G9, lecz jest to bezsensowny wydatek. Nie poczujesz różnicy od tańszego deathaddera (poza budową ofc).

Gość
komentarz
komentarz

Też polecam Razer DeathAdder. Chyba, że nie lubisz profilowanych to Salmosa..

Dobra jest też A4Tech X-750bf :P

piotrek_ole
komentarz
komentarz

Ok, niech mi ktos jeszcze powie dlaczego bezprzewodowe myszki sa do kitu? Do tej pory myslalem ze myszki bez przewodowe sa bardzo dobre.

Lepsza jest Roccat Kone czy Razer Deathadder? Bo wydaje mi sie ze Roccat Kone lepiej lezy w dloni.

Gość
komentarz
komentarz

Niby w czym mają być dobre?

W tym, że nie mają kabla? Może jest to zaleta ale wyobraź sobie, że myszka nagle się gubi i musisz co 2 miesiące wymieniać baterie.

Po drugie nie ma za dużo myszek bezprzewodowych dla gracza :P

piotrek_ole
komentarz
komentarz

W tych co podalem nie trzeba wymieniac baterii bo maja baze ladujaca. Ale tak ogolnie to sa dobre czy nie? No i niech ktos odpowie na poprzedni moj post.

Gość
komentarz
komentarz

Myszki bezprzewodowe czasami mając nawet dobry sensor gubią połączenie ze stacją czego chcielibyśmy uniknąć..