x-kom hosting

Jaki procesor wstawic do płyty głownej Gibabyte GA-945GCM(X)-S2 ?

Shadow1992
utworzono
utworzono

Tak jak w temacie ,obecnie mam procesor Intel Pentium D 2x2,8Ghz,ale mam zamiar kupic nowy procesor i teraz pytanie.Jaki najlepiej nadawaly sie na plyte glowna Gigabyte'a GA-945GCM(X)-S2? Taki opcjonalny do 500-600zl procesor albo taki procesor ,zeby wystarczyl na dobre i wygodne granie w nowe gry.

Z gory thx.

n31T
komentarz
komentarz

//pomyłka, użytkownik niżej ma rację, lecz będziesz chyba musiał updatować biosa ;)

czynmydobro4fun
komentarz
komentarz

KLIK Bierz jakiś dwurdzeniowy w procesie 45nm. Zwróć uwagę na tylko trzy fazy zasilania procesora na tej płycie...

Shadow1992
komentarz
komentarz
KLIK Bierz jakiś dwurdzeniowy w procesie 45nm. Zwróć uwagę na tylko trzy fazy zasilania procesora na tej płycie...

O co chodzi z tym 45nm?Sory ale jestem zielony i kompletnie nie wiem o co chodzi.Jaki procesor bylby dobry dla tego kompa wg was przy mojej plycie glownej?

Mag Magik
komentarz
komentarz

Ja mam małą uwagę, na stronie producenta jest napisane, że taki Pentium Dual-Core E5200(2.50GHz,2MB) wymaga BIOS'u w wersji F6h, o tym później, ale czemu płyta nie obsługuje E5300? I teraz znów odnoście BIOS'u. Wcześniej wspomniana wersja F6h jest najnowszą, ale zarazem występuje tylko w wersji Beta..

czynmydobro4fun
komentarz
komentarz

@Mag Magik

czemu płyta nie obsługuje E5300?

Obsługuje. Jest linijkę wyżej :P Co do biosu to oczywiście konieczne będzie wgranie najnowszego przed zmianą procesora. Płyta nowa nie jest i widać, że producent stara się umożliwić na niej pracę procesorom z górnej półki. No niestety na razie tylko beta. Jeżeli bios będzie śmigał to nic nie stoi na przeszkodzie aby wgrać tę wersję. No niestety wiadomo jak to może z tym być...

@Shadow1992

O co chodzi z tym 45nm?