x-kom hosting

Bład nagrywarki.

Astro
utworzono
utworzono

Witam, bardzo proszę o pomoc, nie dawno kupiłem nagrywarkę Pioneer 215D, niestety okazało się że jest do nagrywarka do kabli SATA, a ja mam stary komputer z wejściem ATA-IDE. Poszedłem do sklepu i dostałem kable i kontroler I/O, wszystko podłączam, a przy odpaleniu wyskakuje błąd DISK BOOT FAILURE INSERT DISK AND PRESS ENTER. Nie wiem co zrobic, proszę o pomoc.

cusek
komentarz
komentarz

Ustaw zworki na DVD

Astro
komentarz
komentarz
Ustaw zworki na DVD

Nie bardzo rozumiem, ja w tej kwesti jestem totalnie zielony, prosze o szczegółowe dane :P

cusek
komentarz
komentarz

Na owej nagrywarce jest nalepiona kartka gdzie są opisane ustawienia zworki - Master, slave, cable select itd. poczytaj i ustaw tak aby było na slave

Astro
komentarz
komentarz

nie znalazłem na tej karteczce żadnych zworek.

Mag Magik
komentarz
komentarz

Może jest przestawiona sekwencja bootowania na napęd przy jednoczesnym wyłączeniu możliwości bootowania z dysku np. w drugiej kolejności? Sprawdź. Przejdź w BIOS'ie do zakładki Advanced BIOS features i sprawdź w jakiej kolejności masz boot'owanie.

Ustaw tak, by:

1st -> HDD (dysk twardy)

2nd -> CD/DVD (napęd)

3rd -> może być Disable

czy jakiś tak ;)

Tak dla wyjaśnienia zworka, wygląda tak:

cdrombacksh8.jpg

tutaj jest na pinach MA (czyli Master).

Astro
komentarz
komentarz

Bootowanie raczej nie, bo jak odpinam kontroler to windows normalnie się odpala, tylko że bez kontrolera moja nagrywarka do nieczego się nie nadaje. U siebie taki zworek nie widziałem.

cusek
komentarz
komentarz

Sprawdź te zworki powinieneś je mieć co to za nagrywarka i jak jest podpięta na taśmie pierwsza czy druga?

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie