kendo utworzono 28 grudnia 2008 utworzono 28 grudnia 2008 Witam, Kupiłem przed świętami owy dysk i nie działa. Cały czas chrupie, kumputer raz go wykrywa a raz nie. Nie udało mi się zainstalować na nim windowsa. Sprawdzałem go na innym kompie i też jest tak samo. I teraz pytanie: -Wymieniał ktoś kiedyś taki dysk tj. korzystał z gwarancji? Kupiłem go w sklepie sirius.pl a tam piszą: "Niektóre towary objęte są gwarancjami zewnętrznymi, dołączonymi do produktów. Serwis takich podzespołów odbywa się w serwisie producenta. Szczegóły na formularzach gwarancji. Gwarantem jest w takim przypadku producent". Nie mam na to gwaracji a jedynie fakturę, więc myślę, że to do nich trzeba to wysłać a nie do serwisu Seagate. Miał ktoś taki problem?
Mag Magik komentarz 28 grudnia 2008 komentarz 28 grudnia 2008 kendo z problemami z tym dyskiem nie jesteś sam. Początkowe modele wyszły dość awaryjne, piszą o tym tutaj http://ftp.in4.pl/komentarze.htm?kbt=N&news_id=17424 w komentarzach się to potwierdza. Oddaj dysk na gwarancje, ją na pewno sklep Ci udzielił, faktura może być potwierdzeniem. Ja bym odesłał dysk do sklepu w którym kupowałeś, niech oni się martwią. Sklep powinien odesłać dysk do autoryzowanego serwisu Seagate. W każdym razie ze sklepem się kontaktuj, napisz do nich mail, czy zadzwoń i wyjaśnij sprawę.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.