x-kom hosting

jaki procesor wybrac

martucha
utworzono
utworzono

siema:)kupuję kompa i muszę sie migiem zdecydować, bo inaczej kasa przepadnie, a zupełnie sie na tym nie znam i dlatego proszę was o pomoc:)

jestem studentką, nie gram w gry, zastosowania kompa standard-net, muzyka, filmy. no i autocad...

pewnie będę używac tego kompa do oporu, wiec to taki zakup "na dłużej". no a nie znam sie na kompach zupełnie, więc nie będę nic dopieszczać;D

operuję kwotą ok. 4000 na wszystko (czyli komp, monitor, drukarka i te dodatki) co daje na same flaki tego kompa jakieś 2500

no i co myślicie?lepszy 2 czy 4 rdzeniowy?no i wtedy jaki konkretnie?:)

filip955
komentarz
komentarz

2rdzeniowy lepszy, e5200 bierz.

SkaterEskimosKubajj
komentarz
komentarz

Jak masz 4 tys to biez INTEL CORE 2 DUO E8400 zeby karty nie spowalnial.Bo cchyba nie masz zamiaru podkręcać??

SeBo232
komentarz
komentarz
Jak masz 4 tys to biez INTEL CORE 2 DUO E8400 zeby karty nie spowalnial.Bo cchyba nie masz zamiaru podkręcać??

Przecież pani napisała, że się na tym nie zna :). Co do pracy z Internetem itp. Warto by było zastanowić się nad 4 Jajkami :).

andrzejmleczko
komentarz
komentarz

Heh a co miałby spowalniać? Grafike? Przecież napisała że grać nie będzie! Do neta, autocad itp to proponuje quada np Q9450 lub Q9550, dobry i wydajny do zwyczajnej pracy i będzie na dłużej :bigsmile:

SkaterEskimosKubajj
komentarz
komentarz (edytowane)
Heh a co miałby spowalniać? Grafike? Przecież napisała że grać nie będzie! Do neta, autocad itp to proponuje quada np Q9450 lub Q9550, dobry i wydajny do zwyczajnej pracy i będzie na dłużej :bigsmile:

A niby jaką karte dzwiękowa xD??

//a co ma piernik do wiatraka?

//+10% w nagrode za post nic nie wnoszacy do tematu

//swirek

swirek
komentarz
komentarz
operuję kwotą ok. 4000 na wszystko (czyli komp, monitor, drukarka i te dodatki) co daje na same flaki tego kompa jakieś 2500

no i co myślicie?lepszy 2 czy 4 rdzeniowy?no i wtedy jaki konkretnie?smile.gif