x-kom hosting

[Rozwiazany]Jakie stery do grafy

Luxor
utworzono
utworzono

Na wstepie chce podkreślić ze jeżeli chodzi o Ubuntu to jestem zielony :zez:

Chce wgrać Ubuntu 6.12 ale nie wiem jakie stery do niego pasują, mam Geforce 6200.

A czy do realtek ac 97 tez trzeba mieć inne sterowniki niż do Windowsa???

acallk
komentarz
komentarz

Co wyście się tak uparli na te stare ubuntu ? zainstaluj sobie kubuntu 7.04 i w apt-get sobie dodasz stery

a co do twojego to taksamo dodaj repozytoria i zainstaluj stery do nvidi i do realteka (ja mam tez nvidie i realteka to nic nieinstalowałem innego )

mariuszek
komentarz
komentarz
Co wyście się tak uparli na te stare ubuntu ? zainstaluj sobie kubuntu 7.04 i w apt-get sobie dodasz stery

zle mowisz ;] ubuntu jest juz w wersji 7.04 nie potrzebne zadne kubuntu czy cos :P a ubuntu jest dobrym systemem i latwym w obsludze :D

Luxor
komentarz
komentarz

A to 7.04 jest po polsku bo znalazłem wersje angielska.I mam pytanie czy karta sieciowa D-Link AirPlus DWL-520+ Wireless PCI Adapter będzie bez problemu na Ubuntu działał bo znalazłem coś jakiego

http://newbie.linux.pl/?id=article&show=173

i ni w ząb nie kapuje :/

mariuszek
komentarz
komentarz

hm skoro masz ubuntu 6.12 to sobie zaktualizuj do 7.04 tam powinno Ci wyskoczyc ze jest dostepna nowa wersja tylko przygotuj sie na sciaganie 700 MB :D

acallk
komentarz
komentarz

LOL mariuszek ale ty znawca jesteś ..... , chciałe ci tylko przypmoniec że są różne odmiany ubuntu i WSZYSTKIE WYSZŁY W TYM SAMYM CZASIE a kubuntu to nic innego jak ubuntu tylko że z KDE a nie Z Gnomem , a co do karty sieciowej niepowino byś ale miej w zapasie ndiswrappera :)

mariuszek
komentarz
komentarz
LOL mariuszek ale ty znawca jesteś ..... , chciałe ci tylko przypmoniec że są różne odmiany ubuntu i WSZYSTKIE WYSZŁY W TYM SAMYM CZASIE a kubuntu to nic innego jak ubuntu tylko że z KDE a nie Z Gnomem ,