x-kom hosting

radeon 9600 pro a rozdzielczosc 1680x1050?

LoOcas90
utworzono
utworzono

Witam wszystkich. Moim problemem jest karta graficzna - gigabyte radeon 9600 pro 128mb. Chciałem zakupić w końcu nowy monitor LCD, bo mój 10 letni CRT jest delikatnie mówiąc zużyty. Na wielu forach pytałem się o to jaki monitor kupić i zauważyłem, że kilka osób zwraca uwagę na to jaką mam kartę graficzną. W temacie jestem kompletnie zielony i nie miałem pojęcia, że na niektórych starszych kartach graficznych tak wysokie rozdzielczości jak 1680x1050 mogą niewłaściwie działać. Przewertowałem całe google w Polsce i za granicą od deski do deski, ale nie znalazłem jasnej konkretnej odpowiedzi czy na mojej karcie graficznej rozdzielczość 1680x1050 będzie prawidłowo działać? Jeśli nie będzie współgrać z kartą, wyklucza to w moim przypadku zakup monitora 20', ale 17' i 19' calowy wchodzi w grę ? Uświadomcie mnie proszę jeśli się mylę. I tu moja serdeczna prośba do Was. Może mieliście podobny problem z tą kartą jak ja, może znajomi go mieli, może gdzieś czytaliście o tym? Liczę na Waszą pomoc, z góry wielkie dzięki :)

PS: Zakup nowej karty nie wchodzi w grę póki co :)

Gość
komentarz
komentarz

Jeżeli chodzi o wyświetlanie pulpitu w tej rozdzielczości, to karta ta nie będzie miała żadnych problemów. Jeżeli chodzi zaś o granie w gry w takiej rozdzielczości, to o tym możesz zapomnieć, bo ta karta będzie do tego za słaba. Ale będziesz mógł grać w niższych rozdzielczościach. Monitory LCD po prostu skalują obraz przy niższych rozdzielczościach od rozdzielczości matrycy. Obraz jest wtedy trochę mniej czytelny (zwłaszcza napisy) ale w wielu grach to nie będzie miało większego znaczenia.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie