x-kom hosting

PSP

DarodoRodie
utworzono
utworzono

Witam wszystkich.

Mam zamiar w najblizszej przyszlosci kupic sobie konsolke PSP ale w tej sprawie jestem kompletnie zielony. Wiec zapytanko czy warto ja kupowac?

I jezeli moge prosic to piszecie wszystko cowiecie o tej konsolce ;P

Z gory dziekuje wszystkim ;)

Conrack1410
komentarz
komentarz

Psp super sprawa ale tylko wtedy gdy sporo przebywasz poza domem albo grasz do poduchy :-)

bo jesli siedzisz najczesciej w domu to lepiej kupic konsole stacjonarna

  • 2 tygodnie później...
casper645
komentarz
komentarz

Z pełną odpowiedzialnością mogę polecić Ci tą konsolke :) , tak jak kolega wyżej napisał , jeżeli miałbyś grać na niej w domu , to niema sensu jej kupować , lepiej dozbierać te 200-300zł i kupić X pudło , ale jeżeli jesteś uczniem :P lub dużo przebywasz za domem , to Ok ,ale licz się z tym że na PSP nie znajdziesz konkretnych tytułów , jak kupować to tylko przerobioną

PS. A co do "grania do poduchy" to zdecydowanie nie polecam , idzie zarwać niejedną nockę :P

// Za emulacje ps2 ci odpuściłem, ale namawianie do przerobienia konsoli to już przesada.

// +10% za nakłanianie do piractwa.

// NowakoV

Marooooo
komentarz
komentarz

Dokładnie, tak jak koledzy wyżej piszą :)

poza domem jest idealna ;], do poduchy też xD

Jak by nie patrzeć gier jest całkiem sporo, zresztą sama konsola ma całkiem spore możliwości, granie, oglądanie filmów, słuchanie muzy czytanie książek, gps, kamera.

Zdecydowanie polecam :)

mariusz26
komentarz
komentarz

tak jak powyżej koledzy mówią polecam ja sam mam PSP i się ciesze wszystko idzie zrobić ; możesz mieć neta, muzy możesz słuchać, zdiecia i filmy możesz nagrać no i w gry grac no i dużo dużo innych rzeczy :)

a jak se dokupisz kartę jeszcze do tego to będzie ci chodził lepiej niż twój komp :P

Gość
komentarz
komentarz

Ja tez Ci ja polecam. wlasnie z niej pisze ;)

dastin
komentarz
komentarz