x-kom hosting

dlaczego taka grafika?

gemidow
utworzono
utworzono

Mam problem z grafika na moim komputerze. niedawno kupiłem nowego laptopa i gdy oglądam na nim niektóre strony internetowe, np. Allegro, moja grafika wygląda częto tak:

brafika_Ĺşle.jpg

zamiast tak:

grafika_dobrze.jpg

dobrze jest co najwyżej co 20-ste wyświetlenie :( reszta jest nie tak. Co jest tego przyczyną, bo raczej wina nie lezy po stronie portslu? Gdy tą sama stronę oglądam na innym komputerze to jest wszystko ok. Czy cos jest nie tak z ustawieniami w moim kompie? Czy mam włączone jakies zabezpieczenia? Będe wdzieczny za pomoc bo dla was to może błachostka a jednak ja tego nie moge poprawić i to mnie denerwuje.

Pozdrawiam

post-24906-1227567883_thumb.jpg

post-24906-1227567920_thumb.jpg

falcon1984
komentarz
komentarz

Z jakiej przeglądarki korzystasz ?

gemidow
komentarz
komentarz
Z jakiej przeglądarki korzystasz ?

MS Exlorer - na każdym komputerze

Czy nikt mi nie pomoże? Ja jestem laikiem ale wierze że sa tutaj na tyle znający się na komputerach że dla nich to "pryszcz". Będe wdzięczny.

Pozdrawiam

cj7
komentarz
komentarz

Sprobój zainstalować Firefox'a i zobacz czy będą podobne efekty. Ja jestem anty Internet Explorer więc polecam "płonącego liska":P. U mnie w robocie tez jest IE i sa identyczne objawy jak u Ciebie na stronach allegro :)

gemidow
komentarz
komentarz
Sprobój zainstalować Firefox'a i zobacz czy będą podobne efekty. Ja jestem anty Internet Explorer więc polecam "płonącego liska":P. U mnie w robocie tez jest IE i sa identyczne objawy jak u Ciebie na stronach allegro :)

A nie da się nic zrobić z tym nie zmieniając przeglądarki. Przywyczaiłem się do Explorera i niechętnie bym coś zmieniał. Na codzień działam na kilku komputerach, na których nie ma tego rpoblemu.