steevenski utworzono 15 listopada 2008 utworzono 15 listopada 2008 Witam, w sierpniu tego roku w szwedzkim Media Markt zakupiłem dysk zewnętrzny Maxtor Basics Desktop o pojemności 500 GB . Wczoraj podpiąłem go pod laptopa po jakimś tygodniu przerwy w działaniu. Dysk działał przez około godzinę czasu, po czym się wyłączył. Odłączyłem go od zasilania i podłączyłem ponownie i też nie działał. To samo działo się po działaniach z kablem USB. Teraz dysk po podłączeniu do prądu włącza się - słychać, że talerze się kręcą, ale komputer go nie wykrywa - po jakimś czasie się wyłącza. Dioda na dysku zapala się tylko na moment, po czym gaśnie. Czy ktoś ma jakiś pomysł w czym może polegać problem i jak go rozwiązać? Czy w polskim sklepie komputerowym uznają mi gwarancję? Czy jeśli zgubiłem paragon to gwarancja się unieważnia? Z góry dzięki za odpowiedź
n31T komentarz 15 listopada 2008 komentarz 15 listopada 2008 W Polsce w Media Markcie, paragon = gwarancja, lecz nawet jakbyś miał ten paragon to wątpię aby Ci go w Polsce uznali.
steevenski komentarz 15 listopada 2008 Autor komentarz 15 listopada 2008 Teraz jak poruszyłem kablem USB, to dysk zastartował normalnie - lampka zapaliła się, ale wciąż komputer go nie widzi, a dysk po chwili się wyłącza...
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.