x-kom hosting

problem z tunerem TV

gajos_pg
utworzono
utworzono

Witam

Mam problem z tunerem TV (a przynajmniej tak mi się wydaje).

Niedawno kupiłem sobie Tuner WinFast 2000XP Expert. Wszystko jest ładnie i pięknie, z tym że jak wyłączam komputer wówczas zaczyna coś piszczeć. wcześneij tzn póki nie miałem włożonek karty to nic takiego nie miało miejsca. Dzwięk ten jest tylko wówzcas jak mam wyłączony komputer. Mój sprzęt to Athlon 2000XP, płyta EPOX 8RDAEI, 1GB RAM, grafika GF 6600 256MB Asusa i zasilacz ModeCom 400W.

Może ktośbędzie wiedział czym to jest spowodowane i jak to naprawic

Dzieki i pozdrawiam[/i]

scope
komentarz
komentarz

nie znam się, ale gdy instalowałem u siebie tą kartę to najwidoczniej miała jakiś konflikt, bo dopiero po przełożeniu do innego PCI zaczęła działać normalnie

gajos_pg
komentarz
komentarz

Zmiana slota nic nie da już wcześniej to prubowałem (ale na wszelki wypadek włożyłem do każdego po kolei i nic to nie dało). Ale wywnioskowałem że ten dzwięk nie dobiega z Tunera tylko z grafiki, a przynajmniej jak ją troszke odseparowałem to odgłos ten był cichszy., a jak ją zupełnie wyciągnełem to nic nie piszczało. Tak że nie wiem czy te dwa urządzenia nie mogą ze sobą działać, czy może mam coś z zasilaniem nie tak.

kamyrdol
komentarz
komentarz

Kombinuj z przekladaniem wszystkich kart po roznych slotach. Ja tez mialem ogromne problemy z ustawieniem tego wszystkiego. Jesli to nie pomoze, pobaw sie przerwaniami na karcie TV i grafice. Juz nie pamietam, jak to bylo, ale wiem, ze niby dwa rozne przerwania tez moga na siebie w jakis sposob wplywac. Moze to Ci piszcza kondensatory?? To jest pisk z glosniczka, czy wydobywa sie z karty?

gajos_pg
komentarz
komentarz

odgłos dochodzi z karty, też myślałem że mogą to być kondensatory więc zamalowałem je lakierem do paznokci ale nic nie dało, a co do przekładania to nie mam już gdzie przekładać bo wszystko sprawdziłem

tazman
komentarz
komentarz