x-kom hosting

Problem z doborem grafiki

eminem16kr
utworzono
utworzono

Czesc jestem nowy na tym forum i jestem laikiem w sprawach komputerowych.Mam do was pytanie a mianowicie czy MSI GF 7600GS 256MB podejdie do mojej płyty glownej asus p5s800 zintegrowana grafika. Za wszystkie odpowedzi bęnde wdzieczny

nitro07
komentarz
komentarz

nie będzie pasaowała ponieważ Twoja płyta główna ma złącze AGPx8, a MSI GF 7600GS jest na PCI-E

HQ19
komentarz
komentarz
Czesc jestem nowy na tym forum i jestem laikiem w sprawach komputerowych.Mam do was pytanie a mianowicie czy MSI GF 7600GS 256MB podejdie do mojej płyty glownej asus p5s800 zintegrowana grafika. Za wszystkie odpowedzi bęnde wdzieczny

@eminem16, karta będzie się nadawała.

nie będzie pasaowała ponieważ Twoja płyta główna ma złącze AGPx8, a MSI GF 7600GS jest na PCI-E

@nitro07, ale MSI 7600GS jest także pod AGP, aczkolwiek nie wiem czy da się ją jeszcze gdzieś dostać.

eminem16kr
komentarz
komentarz

ok dzieki a mozesz napisac jak karta podejdzie?

HQ19
komentarz
komentarz

Ale w jakim sensie podejdzie? Chodzi Ci czy będzie dobra? :)

eminem16kr
komentarz
komentarz

chodzi mo o to czy jak kupie np tą karte http://allegro.pl/item464394758_okazja_ati...28_gwar_3m.html

to czy ją wogóle podłacze iczy bendzie działac na mojej płycie głownej (zintegrowana grafika)

Lipton
komentarz
komentarz

Nie kupuj kart firmy Medion !!

Karty często się psują w szczególności wentylator.

Nocturn
komentarz
komentarz

Działać będzie, aczkolwiek na pewno nie bierz tej karty, bo to karta firmy Medion. Proszę cię też byś zwracał uwagę na ortografię

eminem16kr
komentarz
komentarz

to jaką polecasz?

Lipton
komentarz
komentarz

Ile masz do wydania pieniędzy ?

W dodatku napisz swój model procesora i zasilacza :)

eminem16kr
komentarz
komentarz

procesor to celeron 2,5 Zasilacz 230v najlepie ze by karta gradficzna była w granicy 100 bo i tak gram sporadycznie tak ze by w fife mozna było zagrac albo w jakąś starszą strzelanke

Walkman