x-kom hosting

Problem z kartką

Kosmas
utworzono
utworzono

Witam, przed chwilą zainstalowałem do mojej karty graficznej (GeForce 8600 GTS) nowe sterowniki i po ponownym uruchomieniu komputera wyskoczył mi taki oto komunikat

29xaooi.jpg

Co ja mam z tym zrobić ? Proszę o pomoc

falcon1984
komentarz
komentarz

Podłączyć zasilanie z tyłu karty ?

Kosmas
komentarz
komentarz
Podłączyć zasilanie z tyłu karty ?

Nie wiem dlatego pytam ? I jak to zrobić bo szczerze mówiąc to jestem zielony w tych sprawach... :(

Gość
komentarz
komentarz

Musisz podpiąć wtyczkę 6 pin'ową wychodzącą z zasilacza do jedynego pasującego wejścia na karcie.

FrogsterPL
komentarz
komentarz

1) Wyłączasz komputer.

2) Odłączasz go od prądu.

3) Otwierasz lewą ściankę obudowy (patrząc od jej frontu) bądź też prawą (patrząc od tyłu).

4) Powinieneś zobaczyć dość spory wiatrak - to system chłodzenia procesora. Niedaleko pod nim powinna być wsadzona karta graficzna. Z zasilacza ("skrzynka" po lewej na górze) wychodzą kable - wyszukaj taki: http://www.nordichardware.se/skrivelser_img/220/psu.pcie.jpg, i podepnij go do karty graficznej (od strony przodu obudowy będzie miała miejsce do podpięcia tego kabla).

5) Po pomyślnym podłączeniu kabla, zamknij obudowę komputera. Możesz już podłączyć go do prądu i uruchomić.

Kosmas
komentarz
komentarz

Sytuacja wygląda następująco: Rozkręciłem komputer. Zacząłem szukać tej wtyczki , szukam ,szukam a tu się okazało, że ta wtyczka jest już podpięta pod kartę graficzna !! :huh: I co teraz ?

FrogsterPL
komentarz
komentarz

Jaki masz zasilacz? Podaj nam markę, model i moc (wyrażoną w W, nie V). Możesz także zrobić zdjęcie naklejki na nim i wrzucić je na forum. Oczywiście obudowę otwieraj przy odłączonym zasilaniu (co prawda samo otwarcie, skoro nic w środku majstrować nie będziesz, to nic takiego, ale mi się 2-3 krotnie zdarzało, że przy zdejmowaniu obudowy przy pracującym kompie pecet resetował się xD Nie wiem, może problemy z uziemieniem czy coś :D).

Kosmas