x-kom hosting

spalona grafika

hnaciu
utworzono
utworzono

Prawdopodobnie spalila mi sie grafika i co mam teraz zrobic bo jestem w tym zielony. ze mi sie palila to przypuszczam bo jak wlaczam kompa to wogule nie am zadnego obrazu.

HaXCybuch
komentarz
komentarz

propomuję kupi nową... A po czy poznałeśze sie spaliła?? Śmierdziało , a na ekranie nie ma komunikaty "no signal"??

hnaciu
komentarz
komentarz

byl komunikat "no signa"

a grafike sie kupuje tak jak np. myszke czy klawiature?

drogie to moze byc?

n31T
komentarz
komentarz

To że wyskoczył Ci komunikat no signal to nie znaczy że karta jest spalona ! Sprawdź czy kabel od monitora jest dobrze wpięty.

HaXCybuch
komentarz
komentarz

I czy karta jest wpięta dobrze.

hnaciu
komentarz
komentarz

jest dobrze wpiety

to ze jest spalony wnioskuje na podstawie tego(wczoraj podlaczalem do jednostki kabel od minitora a byl doplyw produ i przy styknieciu powstal maly jakby blysk )

HaXCybuch
komentarz
komentarz

Masz możliwośc sprawdzenia na innym monitorze?? Może coś nie tak z kablem a nie kartą..?

hnaciu
komentarz
komentarz

monitor ten na ktorym pisze no signal jest dobry bo juz sprawdzilem na 2 jednostce

n31T
komentarz
komentarz

A karta przedtem działała w ogóle na tym komputerze ? Jeśli działała to jest zapewne uszkodzona. Co do twojego pytania gdzie można je kupić. Podzespoły można kupić w prawie każdym sklepie komputerowym. Najlepiej teraz kupować w sklepach internetowych, z racji iż części są tam tańsze.

tazman
komentarz
komentarz

Jak a to jest karta graficzna ? Czy jest zaopatrzona w wentylator jeśłi tak sprawdź czy sie obraca, , dalej wyjmij i włóż w slot grafikę podepnij zasilanie, .Czekam na odpowiedź

hnaciu
komentarz
komentarz

podepnij zasilanie? o co chodzi?

a mowiac grafika macie na mysli karte graficzna czy cos innego?

n31T
komentarz
komentarz

Chodzi o model karty graficznej...

tazman
komentarz
komentarz