x-kom hosting

Karta grafiki dla Płyty Asusa A8N-E

Malvegil
utworzono
utworzono

Witam,

Mam zamiar nabyć nową kartę graficzną do mojego komputera. Jestem raczej laikiem w sprawach sprzętowych więc potrzebuje pomocy.

Jaką możliwie najlepszą kartę graficzną moge podłączyć do mojej płyty główne.

Oto specyfikacje:

Płyta główna ASUS A8N-E

Chipset 1600/2000 MT

PCI Express x16 Slot

I przy okazji co możecie powiedzieć o karcie graficznej GeForce 6200 Turbo Cache. Czy nadaje się ona do gier o wysokich wymaganiach (np. Lineage 2).

Ponieważ mam z nią problem. Po jakichs 15 minutach gra zaczyna spowalniać (o wiele mniej FPS) jeśli na ekranie mam dużo widocznych postaci. Jak zrobie restart gry wszystko jest ok do jakichś 30minut. Jakieś pomysly co to za problem? Sterowniki? Karta do dupy?

Raxen
komentarz
komentarz

Mozesz napisac jescze jaki masz zasilacz i procesor?

gostek
komentarz
komentarz

Mozesz podlaczyc nawet 4870x2, ale podaj procek i zasilke to doradzimy...

Malvegil
komentarz
komentarz

Procesor x86 Family 15 Model 47 Stepping 2 AuthenticAMD ~1813 Mhz

Zasilacz 230 V, 50 Hz

FrogsterPL
komentarz
komentarz
I przy okazji co możecie powiedzieć o karcie graficznej GeForce 6200 Turbo Cache. Czy nadaje się ona do gier o wysokich wymaganiach

Nie nadaje się, jest bardzo wolna.

Ponieważ mam z nią problem. Po jakichs 15 minutach gra zaczyna spowalniać (o wiele mniej FPS) jeśli na ekranie mam dużo widocznych postaci.

Może to być spowodowane przegrzewaniem się karty, choć wcale nie musi.

filip955
komentarz
komentarz
Zasilacz 230 V, 50 Hz

Nie o to chodzi, podaj wartość w [W] (watach)

Malvegil
komentarz
komentarz

zasilacz 300-stu Watowy.

A przegrzewać sie nie przegrzewa i sprawdzałem to nawet. Te spowalnianie zanika jesli sama gre zrestartuje ale po jakichs 30minutach znowu to samo.

filip955
komentarz
komentarz

Masz może kolegę od którego mógł byś pożyczyć kartę? Czy masz możliwość wrzucenia ?fotki od góry karty

Malvegil
komentarz
komentarz

Prosze bardzo