x-kom hosting

czym się różni Shader od OpenGL

grbuy
utworzono
utworzono

Witam tak jak w temacie chciałem się dowiedzieć co jest lepsze OpenGL czy Shader czym to się różni po co to jest do czego to służy?? ponieważ kupiłem sobie teraz nową karciochę Radeona X1550 i obsługuje on OpenGL ale nie podano jakiego i Shader Model 3.0 chciałem się dowiedzieć czy jest to dobre, karta ma 256MB RAM i 128Bitów obsługuje dx9c jest to karciocha na PCI-Ex16 :blink: :unsure:. Aha pójdzie mi na tym np Crisis lub Batlefield 2, bo chcę się dowiedzieć do czego jest zdolna moja karta ;-), a jestem zielony w tym temacie

Mag Magik
komentarz
komentarz

OpenGL

Shader

pozostaje jeszcze kwestia pozostałych podzespołów.

Lipton
komentarz
komentarz

X1550 na DDR2 czy DDR3, jeżeli to pierwsze to będziesz miał problemu z odpaleniem Crysisa na minimalnych w rozdziałce 1024x768.

Choć na moim lapku 2gb ram X1350 i T2390 DC śmiga na minimalnych że aż miło :)

Mag Magik
komentarz
komentarz

u kumpla na jego sprzęcie mieliśmy z Crysisa pokaz slajdów :P

grbuy
komentarz
komentarz

Producent

SAPPHIRE

Producent chipsetu

ATI

Model chipsetu

RADEON X1550

Wielkość pamięci

256MB DDR2

Typ pamięci

128bit

Taktowanie rdzenia

550MHz

Taktowanie pamięci

400Mhz

RAMDAC

400Mhz

Typ złącza

PCI-E x16

Wyjscia/wyjścia

DVI, TV-OUT

Chłodzenie

Wentylator

Wersja produktu

BULK (wersja bez pudełkowa)

Obsługiwane standardy

Directx 9c, OpenGL, Shader Model 3.0

Gość
komentarz
komentarz

Na tej karcie odpalisz Crysisa, ale nie pograsz zbytnio <_< No chyba że gra w ok. 4-5 FPS'ach ci gra to sorry ;)

grbuy
komentarz
komentarz

A Battlefielda 2 lub Battlefielda 2142

Lipton
komentarz
komentarz

Battlefield spokojnie odpali, miałem taką samą kartę i nawet na przyzwoitych detalach chodziła ta gra.

Buster
komentarz
komentarz

W BF spokojnie zagrasz, x1550 jest na poziomie 7300GT, a ja na 6600 na medium detalach spokojnie grałem

FrogsterPL
komentarz
komentarz
x1550 jest na poziomie 7300GT

:lol: Od kiedy? :D