x-kom hosting

Film z kompa na TV

swidruxxx
utworzono
utworzono

Mam takie pytanko czy można tak zrobić żeby np na telewizorze który jest podłączony do kompa oglądać film(puszczony z kompa oczywiście)a na kompie np grać sobie albo np oglądać drugi film?????? ?

może jakieś 2 pulpity i ustawienie gzie ma dany pulpit być wyświetlany???? nie wiem jestem z tego zielony więc może mnie wesprzecie i powiecie czy sie w ogóle da a jak tak to jak to sie dokładnie robi???

Swidruxxx, wstydź sie za nazwe tematu:P Powinieneś dawać przykład :D

mcickx

cinomatic
komentarz
komentarz

Ciekawe pytanko ... dolaczam sie wiec do pytania bo i ja poslucham...

Mi sie natomiast wydaje ze takie cos jest raczej malo mozliwe aczkolwiek zobaczymy co napisza inni...

Jump0ncasH
komentarz
komentarz

Ogladanie na tv filmu z kompa i na monitorze komputera drugiego filmu jest mozliwe lecz jaki to ma sens?

Probowalem kiedys uruchomic gre na komputerze przy wlaczonym filmie na tv z pc'a, jednak niemoglem gry uruchomic na full screen moglem grac tylko w znormalizowanym oknie bo gdy zmaksymalizowalem gre pojawiala sie ona na tv i strasznie sie wieszal komputer. Wyciagnij z tego wnioski i zastanow sie czy jest sens w to sie bawic.

Trzeba miec dobry sprzet, sterowniki...

Przemek
komentarz
komentarz

Idzie tak zrobic

Trzeba miec dobry sprzet
to popierwsze...

po drugie spr czy jest mozliwosc u Ciebie aby zrobic dwa pulpity... we wlasciwosciach karty mozesz to spr i potem... na jednym pulpicie wyswietlasz film a na drugim grasz... tylko ze watpie aby Ci komp nadazal

Kamix
komentarz
komentarz

semek711 a może on chce w Mario grać ? To sądze że komp nadąży.

swidruxxx
komentarz
komentarz