x-kom hosting

Ktory AMD ?

bakus77
utworzono
utworzono

Siemka. Planuje zakupić sobie nowego kompa, już zdecydowałem że będzie to zestaw AMD bo do Intela szkoda mi dokładać.

I teraz mam dylemat odnośnie procesora. Nie wiem który będzie lepszy:

Athlon X2 64 4800+ + BOX 65W ---> 165 zł

Athlon X2 64 4850E + BOX 65W ---> 220 zł

Chodzi o to, że ten droższy pobiera mniej prądu ?? Czy bardziej opłaca się brać tego 'energooszczędnego', jak będzie z rachunkami za prąd ?? Jestem w tym trochę zielony........ ;) i liczę na Waszą pomoc :) Który byście mi bardziej polecili ??

maciek9980
komentarz
komentarz

Bierz tego 4850E - on pobiera 45W, a 4800+ bierze 65W

bakus77
komentarz
komentarz

nie znam się na sprawach zwiazanych z pobieraniem prądu, będzie jakaś różnica w rachunkach ? :P

maciek9980
komentarz
komentarz

Rachunki będą trochę niższe, a poza tym zmniejszy się obciążenie zasilacza.

webber
komentarz
komentarz

Różnice w poborze prądu nie są wielkie i dla przeciętnego usera nie mają większego znaczenia, za 220zł wolałbym kupić zwykłego 5400+.

bakus77
komentarz
komentarz

Tak ale mi i tak taki procek nie jest potrzebny, X2 64 4050E ( 2x2,1 Ghz ) w zupełności mi wystarczy. Poza tym jak komputer będe mial kilka lat to przez te kilka lat te 20W zrobi różnicę.

Anonim1
komentarz
komentarz

4850E wydziela bardzo mało ciepła, więc nie musisz zbytnio inwestować w chłodzenie, a nawet możesz zastosować pasywne.

Gość
komentarz
komentarz
Różnice w poborze prądu nie są wielkie i dla przeciętnego usera nie mają większego znaczenia, za 220zł wolałbym kupić zwykłego 5400+.

Zrobiłbym podobnie, a nawet wziął 6000+

Tak ale mi i tak taki procek nie jest potrzebny, X2 64 4050E ( 2x2,1 Ghz ) w zupełności mi wystarczy. Poza tym jak komputer będe mial kilka lat to przez te kilka lat te 20W zrobi różnicę.

Ale za rok, czy 2 już nie będzie wystarczał i będzie trzeba kupić lepszy :)

bakus77
komentarz
komentarz