x-kom hosting

czy opłaca się kupic za tyle Radka 9800SE?

yoho
utworzono
utworzono

siemka

trochę durne ale nie znam się dokładnie na starych grafach. mam pytanie: czy warto za niecałe 20zł kupić kartę graficzną radka 9800SE, czy lepszy będzie za 25zł 9550?

DeNeB
komentarz
komentarz

Jak za 20 zł to sie bardziej opłaca brac 9800SE

Lipton
komentarz
komentarz

Bierz 9800SE, ale uprzedzam demonem wydajności to ona nie jest, wiem bo sam miałem :)

yoho
komentarz
komentarz

a która lepsza będzie z tych dwóch??? wiem, że ten 9550 dobre o/c mają

i przy okazji czy będzie to świetnie współpracowało z płytą VIA VT8235, XP Barton 2500, 2GB (512x2 +1GB, Tracer 450W. Tak w ogóle to mam okazje kupić te części (grafa,zasiłka, procek, ramy) za niecałe 100zł. myślicie, że dobrym zakupem to będzie?

FrogsterPL
komentarz
komentarz
a która lepsza będzie z tych dwóch???

9800 SE będzie szybsza. Również powinna się dość dobrze podkręcić, chociaż procentowo raczej nie aż tak jak 9550.

Zasilacz proponowałbym inny, np.:

http://allegro.pl/item413354100_chieftec_3...azja_f_vat.html

Reszta wg mnie OK.

yoho
komentarz
komentarz

ja właśnie tego Tracera 450W za 30-40zł kupuje

lub za 50zł Chiefteca 450W

FrogsterPL
komentarz
komentarz
ja właśnie tego Tracera 450W za 30-40zł kupuje

To by było, delikatnie rzecz ujmując, głupie ^^

lub za 50zł Chiefteca 450W

Jaki model? GPS-450AA-101A? Przepisz dokładnie, bo zdarzają się podróbki Chiefteców.

yoho
komentarz
komentarz

a czemu to było by głupie kupienie tego Tracera? mim zdaniem jest to cena dobra jak za tą zasiłke. co prawda marka słaba ale ważne aby zasilacz był tani,

a udźwignął części podane wyżej.

ten Chieftec to sprzedaje koleś, który ma ponad 4100pozytywów, a właściwie to sklep jest. Wystawione są to na licytacji. i 25osób z najlepszymi ofertami wygrywają. jak na razie to 37zł jest, a do końca 3dni są

FrogsterPL
komentarz
komentarz
a czemu to było by głupie kupienie tego Tracera? mim zdaniem jest to cena dobra jak za tą zasiłke