x-kom hosting

[200zł]Karta grafiki

erpe5
utworzono
utworzono (edytowane)

Szukam na allegro karty grafiki pod niżej podaną konfigurację ale nie znam się na tak na sprzęcie i nie chce kupić cos co mi nie będzie pasować albo co będzie bublem . Liczę na waszą pomoc i propozycje . Cena około 150-200max

Konfiguracja :