x-kom hosting

podkręcanie q9300

aml
utworzono
utworzono

Witam,

niedawno nabyłem kompa opartego na procku q9300.

Chciałbym podkręcić go przynajmniej do 3,0 GHz, a najlepiej do 3,5 i tu pytanie do Was o modyfikacje w sprzęcie jakie będę musiał poczynić.

Bardzo proszę o pomoc ponieważ nie mam żadnego doświadczenia w overclockingu.

Moja konfiguracja:

- q9300 + chłodzenie boxowe

- Asus P5Q P45

- EVGA GF 8800 GT 512

- OCZ DDR2 2x2048 1066

- zasilacz Chieftec 600W

- wentylator 120 + 95(boczny)

reszta czyba bez znaczenia...

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

snip91
komentarz
komentarz

No nie wiem czy tyle wyciągniesz z tego procka, bo się słabo kręci.

Ale jak już, to kup Thermalright Ultra 120 eXtreme i Fander 120mm.

swirek
komentarz
komentarz

Zgadzam sie z kolega sniper45. Koniecznie Thermalright Ultra 120 eXtreme i Fander 120mm bo te proce grzeja sie niestety, a podkrecaja nie za specjalnie. 3,0 jest w ich zasiegu, moj znajomy dojechal do 3,1 i wiecej nie dal rady, chociaz przykladal wysokie napiecia itp.

proszę o pomoc ponieważ nie mam żadnego doświadczenia w overclockingu.
No i zajrzyj do dzialu: Chłodzenie, modding, OC
aml
komentarz
komentarz

Dzięki za pomoc.

Napewno kupie tego Termalright'a z Fenderem ale nie wiem czy moj zasilacz (600W) to wytrzyma.

Jak sadzicie?

Do powyższego zestawu chcialbym dodac wspomniany cooler i jeszcze jedna 95 z boku. Procka bede krecil do 3,0.

Pozdrawiam

swirek
komentarz
komentarz

ale nie wiem czy moj zasilacz (600W) to wytrzyma.
Wytrzyma. Dobry bedzie tez np. Corsair CMPSU-520HXEU 520W. Nawet bardzo dobry :)
aml
komentarz
komentarz

Eh, kompa juz kupilem takze zasilacz pozostaje Chieftec 600W.

Mam nadzieje ze wytrzyma quada kreconego do 3GHz, GF8800 GT, 2 wentylatory 120mm + 2x92mm, ddr 2x2048, jeden dysk i CD.

Jeśli jeszcze ktoś mógłby się wypowiedzieć to byłbym zobowiązany.

Pozdrawiam

swirek
komentarz
komentarz
Mam nadzieje ze wytrzyma