x-kom hosting

Chce ulepszyc kompa...prosze o pomoc.

sowin90
utworzono
utworzono

Witam

Jezeli chodzi o sprzet komputerowy to jestem laikiem i dlatego chcialbym sie dowiedziec sie czy jest sens ulepszac tego kompa i jezeli tak to co najlepiej w niego wsadzic.

plyta glowna - biostar P4M80-M7

procesor - pentium 4 3.00 GHz

karta gr. - geforce fx5500 128mb

1gb ram (2 kostki po 512)

To te najwazniejsze - chcialbym wymienic w nim glownie karte na dosc dobra do tego kompa (cena tak do 150-170zl) i ew. dokupic ramu. Chcialbym zeby gierki jak NFS Carbon czy Call of Duty IV mi poszly. Czy jest to mozliwe?

Pozdrawiam

bartEEEk
komentarz
komentarz

Szczerze ? Nie opłaca się ładować w stare budy kasę.

Może lepiej opchnij tego kompa, dołóż i kup sobie coś na dwa rdzonka ?

Powiedz ile masz kasy wydania na obecny czas.

Ebola
komentarz
komentarz

Ja bym tu wsadzil grafike http://www.allegro.pl/item393766522_palit_..._sonic_agp.html

Mocniejszych juz chyab nie ma sensu wsadzac...a jaki masz zasilacz?

Na tym GeForce 7300GT jeszcze bys pogral...

sowin90
komentarz
komentarz

CODEGEN MODEL:200X - do wydania mam jak najmniej ;] siano mam ale odkladam kase na motor...

Akahan
komentarz
komentarz

Twoja płyta nie obsłuży tej co podałeś, bo ta kartą ma złącze PCI, a ty masz pod AGP, jak podali wyżej tę samą kartę tylko pod AGP...

Karty pod AGP są droższe, jest ich mniej, bo to już starsze wypierane złącze, więc jak ktoś powiedział, zbieraj na nowego kompa...

sowin90
komentarz
komentarz

no ok juz kumam...

a cos takiego?

http://allegro.pl/item390021905_sparkle_gf...lent_fv_gw.html

ma niby to zlacze AGP - ale co to znaczy x8?

edit: aha ona ma DDR2 - to tez jest jakas roznica? xD

Bar33t
komentarz
komentarz

AGPx8 to najnowszy standard łącza AGP ;) . A co do karty to lepiej wybierz Palita 7300GT Sonic+ 256MB DDR3 ;)

Kosci DDR2 są nizej taktowane, a co za tym idzie... spada przepustowość pamięci ;) . A dodatku gorzej sie podkręcają.