x-kom hosting

proste pytanie

SkaterEskimosKubajj
utworzono
utworzono

Chce kupić nową kartę graficzną ale sprawdzam zdjecia i zauwarzyłem że te karty mają dziwne wtyki (tam gdzie się podpina monitor.

O co w tym chodzi niby mam przełącznik na normalne złącze ale czy to nie spowoduje obnizenie wydajności albo czegoś?

I czy nowe ekrany mają wtyki jak te karty wtyki??

Jestem zielony w sprawach minitorów więc może ktośmi powie i wyjaśni? :)

rcwawa
komentarz
komentarz

sa 2 rodzaje DVI i D-SUB. DVI to lepsza jakosc ale raczej malo zauwazalna zlacze to jest raczej z nowszymi modelami monitorow D-SUB maja wszystkie starsze monitory. Przewtyk nie obnizy jakosci wyswietlanego obrazu

edit: poprawil bledy... pozno juz :P

luq
komentarz
komentarz

Sa 2 główne rodzaje złącz do monitora. Stare D-SUB jest to złącze analogowe, oraz nowsze DVI - cyfrowe. Właściwie jest ich więcej bo DVI występuje podajrze w 3 wersjach ale nie jest to ważne. Jeśli monitor jest dobrej klasy pewnie ma oba zlącza. Jeśli karta jest lepszej klasy ma 2xDVI oba zlącza lub po jednym każdego rodzaju. Oczywiście mając jakiś wybór lepszy obraz otrzymamy przez podłączenie kablem z wtyczką DVI.

Dodam jeszcze że jeśli mamy na karcie i w monitorze D-SUB, kupimy przejściówki, podlaczymi DVI to oczywiście obraz się nie polepszy. To zależy od wewnetrzej budowy tych gniaz oraz od kabla.

SkaterEskimosKubajj
komentarz
komentarz
Sa 2 główne rodzaje złącz do monitora. Stare D-SUB jest to złącze analogowe, oraz nowsze DVI - cyfrowe. Właściwie jest ich więcej bo DVI występuje podajrze w 3 wersjach ale nie jest to ważne. Jeśli monitor jest dobrej klasy pewnie ma oba zlącza. Jeśli karta jest lepszej klasy ma 2xDVI oba zlącza lub po jednym każdego rodzaju. Oczywiście mając jakiś wybór lepszy obraz otrzymamy przez podłączenie kablem z wtyczką DVI.