x-kom hosting

cos lepszego od gf fx5200

Caliber1987
utworzono
utworzono

Potrzebuje jakaś lepszą kartę do mojego peceta niż ta co mam w tej chwili. nie chce kupować w sklepie bo to może być niestety zbyt duży wydatek jak na moją kieszeń. dlatego potrzebuje rady...mam płytę główną intel 865PE. obecnie posiadam kartę gf fx5200 128 ddr 128bit. Chciałbym kupić po prostu coś lepszego. ale nie chce popełnić błędu gdyby coś było nie kompatybilne z moja płytą główna...nie znam się za dobrze na tym dlatego proszę o pomoc....aaa... nie chcę przesadzić też z wydatkiem dlatego 150-200zl to jest max jaki mogę dać. z góry dziękuje za wszelkie rady. pozdrawiam

BlackRaven
komentarz
komentarz

Napisz jaki masz procesor i zasilacz.

Kruszyna
komentarz
komentarz

Sapphire Radeon X1650 PRO 256 MB GDDR3, 128bit PCIe cena 148,30 zł

Sapphire Radeon X1650 512 MB DDR2, 128 bit, AGP, HDTV/DVI 153,05 zł

w emarke.pl

Gość
komentarz
komentarz
Sapphire Radeon X1650 PRO 256 MB GDDR3, 128bit PCIe cena 148,30 zł

To ma być na AGP

Sapphire Radeon X1650 512 MB DDR2, 128 bit, AGP, HDTV/DVI 153,05 zł

GDDR2 - odpada.

Caliber1987
komentarz
komentarz
Napisz jaki masz procesor i zasilacz.

procesor intel celeron 4e, 2400 Mhz (4.5 x 533) a jesli chodzi o zasilacz to nie mam zielonego pojecia

Kruszyna
komentarz
komentarz

Sapphire Radeon HD 3650 512 MB GDDR3, 128 bit, AGP, HDTV/ DVI, za 247 emarket

tylko jaki masz procesor??

Caliber1987
komentarz
komentarz
To ma być na AGP

GDDR2 - odpada.

tak AGP zreszta to bez rożnicy chyba co? ja sie tam nie znam..mam 1 port AGP i 5 PCI

Kruszyna
komentarz
komentarz

według mnie do celka nie mam sensu kupować nic mocniejszego a i radeon na ddr2 wystarczy

Carlsberg
komentarz
komentarz

co hd3850 będzie za mocny do procesora bierz 7300gt od palita gddr3 ~200zł

snip91
komentarz
komentarz

7300GT GDDR3 lub 7600GS GDDR3, nic mocniejszego nie ma sensu ładować tutaj.

Carlsberg
komentarz
komentarz

tylko sprawdź jaki masz zasilacz bo to ważne...

Kruszyna
komentarz