x-kom hosting

Radeon x2500

zovi
utworzono
utworzono

Chciałem się was zapytać:

1.Czy karta graficzna Radeon x2500 dobra jest?

2.Czy Assassin's creed (potrzebuje GeForce 7800GT) pójdzie mi na Radeon x2500? Bo właśnie taką kartę graficzną mam na laptopie.

3.Czy można, wymienić kartę graficzną w laptopie?

Nie chciałem zakładać trzech tematów, więc napisałem wszystko w jednym :P .

Akahan
komentarz
komentarz

Assasin hmm powinien pójść, ale nie znam się na kartach do notebooków, więc nie gwarantuję płynności gry... Ta karta graf w 3DMarku 06 wyciąga 2180 ptk... INFO: http://www.notebookcheck.com/ATI-AMD-Mobil...500.3748.0.html

Natomiast da się wymienić różne podzespoły, jednak z tego co wiem tylko w nielicznych notebookach...

zovi
komentarz
komentarz

Wielkie dzięki. Dużo to 2180 pkt. w 3D Mark 06? bo przyznam się, że nie znam się na takich rzeczach :P .

Carlsberg
komentarz
komentarz

2,5 tys w 3dmark 06 to nie jest powalający wynik niektóre PC za jakieś 2000zł potrafią wyciągać 10 - 12 tys. ptk... (jednak to laptop)

Akahan
komentarz
komentarz

kulsberg, ale sama karta graficzna osiąga tyle, a ty mi tu gadasz o całym kompie, tu chodzi o samą kartę grafiki...

Co do pytania jaką kartą jest x2500, powiedziałbym, że jest ona z średniej półki, nie jest dobra, ale też nie jest taka najgorsza... ;P

zovi
komentarz
komentarz

Erm... no tak, wiecie, bo miałem sobie kupić Assassin's Creeda, ale jak mi nie będzie działał, to szkoda tych 100zł wydanych w błoto <_< .

Ja mam laptopa ASUS F3KE-AP002C, czy w nim można wymienić kartę graficzną? bo jak tak to bym sobie wymienił kartę graficzną, a dopiero potem, jak znowu zbiorę trochę pieniędzy kupię Assassin's Creeda :P .

Lipton
komentarz
komentarz

Assasin zastartuje na minimalnych, ale jest pytanie czy w ogóle na lapku i na tym chipsecie się odpali najlepiej ściągnij demo i się przekonaj.

zovi
komentarz
komentarz