x-kom hosting

Gdzie podłączyć

Marceline0202
utworzono
utworzono

Witam. Próbuje podłączyć kartę graficzną i już wiem, że muszę kupić przejściówkę z 6 pinami tylko co dalej? Gdzie podłączyć jeśli z zasilania wychodzi tylko coś takiego? Jaką przejściówkę kupić?

Jestem laikiem więc mam nadzieję, że mnie za te pytania nie zjecie.

 

karta graficzna - gigabyte gtx 1060 3gb

procesor - I5-2400S

jak coś jeszcze potrzebne to podam

IMG_0866.jpeg

IMG_0821.jpeg

Sławomir
komentarz
komentarz

jedyne przejściówki jakie wchodzą w grę to takie jak poniżej:

 

sata na 6pin gpu.

https://www.ceneo.pl/15729139

 

2x molex na 6 pin gpu.

https://www.ceneo.pl/25014779

 

Choć i tak nie wiadomo czy zasilacz to wytrzyma,

zapewne ma coś kolo 240-250wat.

 

chociaż karta powinna wziąć maksymalnie 120w.

 

Gdyby resetowało, zawieszało komputer podczas obciążenia, to z powodu zbyt słabego zasilacza.

rafalluz
komentarz
komentarz (edytowane)

Możesz nawet nie mieć wolnych moleksów/SATA na przejściówki. Te zasilacze nie są pomyślane z myślą o rozbudowie. Wtedy jesteś skazany na karty nie wymagające dodatkowego zasilania.

Marceline0202
komentarz
komentarz

@Sławomir zamówię i zobaczę co z tego wyjdzie. Dziękuję na razie

Sławomir
komentarz
komentarz

Tylko sprawdź tak jak @rafalluz napisał, czy masz wolne takie złącza.

Marceline0202
komentarz
komentarz

@Sławomir a gdzie mam to sprawdzić ?

anioł2009
komentarz
komentarz

A przypadkiem to co masz w ręku nie idzie do płyty głównej ???

Screenshot_1.thumb.jpg.22f0273dcf25dff30b7e99340d701918.jpg

Marceline0202
komentarz
komentarz

@anioł2009 idzie, ale to wciąż nie rozwiązuje problemu podłączenia karty graficznej

anioł2009
komentarz
komentarz

Problemem jest to że ten komputer nie przewidywał takiego ruchu. Zasilacz ma jakiekolwiek WOLNE złącza ???

 

Jedyne wyjscie to drugi zasilacz na zewnątrz z przyciskiem i taki frankensztein zrobiony :E 

  • Dobra wypowiedź 1
Marceline0202
komentarz
komentarz