Dymon007 utworzono 25 kwietnia utworzono 25 kwietnia Witam, w ubiegłą sobotę kupiłem myszkę na BT steelseries prime wireless - przy pierwszym podłączeniu bezprzewodowo wszystko działało. W momencie kiedy zaktualizowałem sterowniki myszki poprzez dedykowaną aplikację Steelseries przewijanie góra / dół na myszce przestało działać. Podłączyłem myszkę pod inny sprzęt oraz na kablu, dalej kółko nie działa - jak rozwiązać ten problem, tylko zwrot?
iSkuL komentarz 29 kwietnia komentarz 29 kwietnia Prawdopodobnie coś uszkodziło się z Firmware. Czy próbowałeś przywrócić do ustawień fabrycznych? Jeśli to nie działa to ja bym oddał mysz na reklamację.
Dymon007 komentarz 8 maja Autor komentarz 8 maja Oddana na reklamację i wymieniona. Do zamknięcia temat :)
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.