Dymon007 utworzono 25 kwietnia utworzono 25 kwietnia Witam, w ubiegłą sobotę kupiłem myszkę na BT steelseries prime wireless - przy pierwszym podłączeniu bezprzewodowo wszystko działało. W momencie kiedy zaktualizowałem sterowniki myszki poprzez dedykowaną aplikację Steelseries przewijanie góra / dół na myszce przestało działać. Podłączyłem myszkę pod inny sprzęt oraz na kablu, dalej kółko nie działa - jak rozwiązać ten problem, tylko zwrot?
iSkuL komentarz poniedziałek o 07:16 komentarz poniedziałek o 07:16 Prawdopodobnie coś uszkodziło się z Firmware. Czy próbowałeś przywrócić do ustawień fabrycznych? Jeśli to nie działa to ja bym oddał mysz na reklamację.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.