x-kom hosting

1000zł żeby mi poszlo No rest for the wicked xD

mithrandir69
utworzono
utworzono

Siemanko, na początku zaznaczam że jestem kompletnie zielony w tematach komputerowych, składania, specyfikacji i tak dalej, dlatego właśnie przychodzę do was panowie. Mój pecet ma już kilka ładnych lat, oto jego specyfikacja:

 

Intel(R) Core(TM) i5-4460  CPU @ 3.20GHz   3.20 GHz

8,00 GB RAM

NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti

Płyta główna msi h81m-p33 (ms-7817)

 

Napaliłem się ostatnio na No rest for the wicked, kozak gierka no, ale niestety komp już nie uciąga, lokacje potrafią się ładować 10 minut itd. Czy za te 1k zł można coś zdziałać, nie wiem dołożyć ramu czy coś :E Czy dać sobie spokój i wyłożyć więcej na nowego PCta?

xardas228
komentarz
komentarz

Patrząc na ten test to wszystko do zmiany. W 1000 ciężko się zamknąć, może jakby poczatować na allegro na jakiś zestaw cpu+ram+procesor na am4 za ~400-500zł, sprzedać twoją kartę i policytować rx 6600 w okolicach 700zł. Jaki tam masz zasilacz? dyski? Z tego co widzę to gra ma skopaną optymalizację bo nawet na kartach pokroju RX 6600 zdarzają się spadki poniżej 30 fps.

 

mithrandir69
komentarz
komentarz

To model dysku: wdc wd10ezex-00wn4a0  1tb

A zasilacza to ja nie wiem jak sprawdzić ;]

xardas228
komentarz
komentarz

Trzeba otworzyć obudowę. zrobić zdjęcie naklejki z zasilacza i wstawić tu na forum, ale już w ciemno powiedzieć mogę że raczej wybieraj opcję numer 2 i zakup całości nowej za jakiś czas bo 1000 to będzie mało a jak jeszcze dojdzie dysk, zasilacz czy obudowa do wymiany to nie ma żadnych szans się zmieścić poniżej 1500-1700zł , może do czasu jak kupisz nowy komputer to wydawca gry ogarnie optymalizację.

mithrandir69
komentarz
komentarz

@xardas228 Dziękuję! =)

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie