x-kom hosting

Brak sieci wi-fi w menadżerze urządzeń - Acer Nitro 5 AN515-46

Przejdź do rekomendowanej odpowiedzi Autor: RooCky ,
RooCky
utworzono
utworzono

Witam, tydzień temu kupiłem laptopa Acer Nitro 5 AN515-46. Wszystko działało do wczoraj, rano wyłączyłem komputer, a gdy go włączyłem wieczorem, przestało wykrywać mi sieć wi-fi, mogę jedynie połączyć się kablem Ethernet. W menadżerze urządzeń nie pokazuje żadnej karty wifi, tylko tą, która łączę się za pomocą kabla. Robiłem reinstalacje całego systemu, pobrałem driver booster w celu zaktualizowania wszystkich sterowników i dalej nic. Nawet w menu nie mam żadnych opcji związanych z wi-fi, tak jakby nagle wyparowało. Co mam robić? Z góry dzięki za pomoc.

 

Anawa
komentarz
komentarz

Jak dalsze restarty nic nie pomogą to sugerowałbym oddać laptop do naprawy w ramach rękojmi, albo żeby wymienili na nowy bez wad.

RooCky
komentarz
komentarz

@Anawa czyli po tygodniu od zakupy takie rzeczy mogą się dziać? Laptop nigdzie nie upadł, zawsze stał w miejscu. Dodam, że zakupiony w media expert.

Anawa
komentarz
komentarz

Tak. Po jakimś czasie mogą wychodzić wady. Dlatego masz 2 lata na zgłaszanie do sprzedawcy roszczeń z tytułu rękojmi:

https://konsument.gov.pl/reklamacja-rekojmia-a-gwarancja/

  • Rekomendowana odpowiedź
RooCky
komentarz
komentarz

Udało mi się naprawić, musiałem przytrzymać przycisk wyłączania przez 20 sekund i jakoms cudem po resecie zadziałało.

  • Super 1
Anawa
komentarz
komentarz

Super :) Oby teraz Wi-Fi cały czas działało.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.