x-kom hosting

spadek wydajności komputera tydzień po zakupie nowych części.

MBK
utworzono
utworzono

siemanko, mam problem z komputerem ryzen 5 7600x, Rx6700xt. Głównie gram w csa, wszystko dobrze chodziło i z dnia na dzień spadła odczuwalnie wydajność. Nie znam się totalnie na sekcjach zasilania itd. Więc szukam kogoś kto mógłby szybko zerknąć na załączony plik z hwinfo i mi pomóc. 

cs2.CSV

Sobiepan
komentarz
komentarz

lepiej wrzuć zdjęcia, ten plik jest nieczytelny

nie masz żadnych wykrzykników w menedżerze urządzeń?

sprawdź również dysk programem crystal disk info

MBK
komentarz
komentarz

@Sobiepan https://imgur.com/a/WdEPOyd dodam tylko że nawet gdy mam 300 fpsów na 240hz gierka wydaje się niepłynna. Zasilacz wymieniłem to bez poprawy, skan w poszukiwaniu wirusów również robiony. 

leelareso
komentarz
komentarz

Nie widać nic złego z hw info. Spróbuj na początek zrobić zwykły reinstal sterowników gpu przez program DDU.

Ogólnie nie włączałeś jakiś pierdół pokroju vsync/gsync? Czy innych polepszaczy low latency?

MBK
komentarz
komentarz

@leelareso mordo sterowniki od karty grafiki instalowałem już z 5 razy, oczywiście z DDU. low latency Próbowałem ale to jak już problem występował i to tylko coś z myszką. 
Jeżeli byłaby spalona sekcja zasilania to byś to wyczytał w hwinfo? Bo zastanawiam się nad odesłaniem płyty głównej.

leelareso
komentarz
komentarz

Nagraj filmik z gry z włączonym osd z afterburnera by pokazywał fps,1%low i 0.1% low. Temperatury te byłyby mile widziane.

 

Opóźnienia też daj by były pokazane

Sobiepan
komentarz
komentarz

jakiej marki ten zasilacz masz? 

MBK
komentarz
komentarz

@Sobiepan Zasilacz MSI Mag A650BN 650W Bronze

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie