x-kom hosting

Przy przewijaniu filmów na YouTube internet rozłącza się

Przejdź do rekomendowanej odpowiedzi Autor: silasek7 ,
silasek7
utworzono
utworzono

Witam,

Mam pewien problem ze swoim internetem (UPC).

Rzecz zazwyczaj dzieje się podczas przewijania filmów na youtube.

Internet rozłącza się na jakiś czas (20-30 sekund) po czym film odtwarza się dalej.

Ikonka w prawej dolnej części ekranu nawet nie zdąży się zmienić na informację o braku internetu.

Jest to komputer stacjonarny, a internet podpięty jest kablem od routera do komputera.

Raczej nie jest to wina routera ponieważ miesiąc temu był on wymieniany.

Wyczytałem gdzieś żeby w ustawieniach zmienić aby częstotliwość nie zmieniała się automatycznie i to przez pewien czas dawało efekt jednak teraz sytuacja wróciła do tej z początku.

Oprócz tych 20-30 sekundowych przerw zdarzają się też takie gdzie ikonka informuje o braku internetu i wtedy potrzebne jest ponowne uruchomienie kompa oraz restart routera.

Czy masz ktoś może pomysł jak mógłbym rozwiązać ten problem.

Będę wdzięczny za każdą radę.

 

Pozdrawiam

 

 

 

Anawa
komentarz
komentarz

To tylko przy YouTube rozłącz internet? Czy jak nic nie robisz, to też się tak dzieje? I jak często rozłącza się.. ?

silasek7
komentarz
komentarz

Przy YouTube praktycznie za każdym razem jak przeskakuję na osi czasu danego filmu. Wystarczy 3,4 razy przewinąć do przodu i zrywa na jakiś czas połączenie.

Jeżeli film oglądam normalnie bez przewijania to jest to sporadyczne natomiast na innych stronach tego nie zauważyłem.

 

Anawa
komentarz
komentarz

Jaki masz sprzęt i system operacyjny?

silasek7
komentarz
komentarz

Procesor: Intel Core i5-4460 3.20GHz

Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 960

Płyta główna: ASUS H81M-K

Pamięć RAM: 8GB

System operacyjny : Windows 10 Pro

 

silasek7
komentarz
komentarz

Ktoś może jakiś pomysł?

Anawa
komentarz
komentarz

Sprawdzałeś na różnych przeglądarkach? Wszędzie jest tak samo?

  • Rekomendowana odpowiedź
silasek7
komentarz
komentarz

Wygląda na to, że rzeczywiście jedynie na Chromie występuje ten problem.

Dziękuję bardzo za pomoc.

Anawa
komentarz
komentarz
  • Zaktualizuj Google Chrome,
  • sprawdź czy włączona jest akceleracja sprzętowa,
  • przejrzyj zainstalowane rozszerzenia,
  • zainstaluj ewentualnie rozszerzenie enhanced-h264ify.

 

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.