veo_ utworzono 29 marca utworzono 29 marca Cześć! Z góry przepraszam, jeśli temat utworzyłem w złym dziale. Około trzech tygodni temu zmieniłem system z W10 na W11. Po jakimś czasie zauważyłem, że myszka przestaje prawidło działać, czyli: - zacina się - kursor myszki nie rusza się, ale przyciski/scroll działają prawidłowo - czasem całkowicie cała "wysiądzie" Mysz to MAD DOG GM 505 (mysz przewodowa) W Windowsie 10 nigdy przedtem mnie to nie spotkało, dlatego zastanawiam się, co może być przyczyną. W celu naprawy myszki robiłem już: - aktualizację systemu (nie pomogło) - aktualizację sterowników myszki i wejść USB (nie pomogło) - przepinałem myszkę do innego komputera (mysz działa bez zarzutu) - podpinałem inną działającą mysz do tego komputera na wszystkich portach USB - nowo podpięta mysz działa (wykluczam awarię wejść USB/sterowników wejść) - mysz jest czysta, przewód nie uszkodzony Robiłem nawet "aktualizację systemu w miejscu" - kontaktowałem się z tego samego powodu z pomocą techniczną Microsoft. Podczas sesji zdalnej polecili mi zaktualizować system ręcznie, bez konieczności usuwania danych z dysku twardego, bo podejrzewali uszkodzenie sterowników systemowych (wykonanie aktualizacji również nie pomogło). Ponoć byłem pierwszą osobą zgłaszającą ten problem. Odnośnik do czynności w linku poniżej. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/how-to-run-in-place-upgrade-in-windows-11/4d469147-2747-4dcb-88a4-aae9273a4500 Nie wiem, co mogę jeszcze dodać. Szukam pomocy tu na forum, ponieważ nie mam pewności, czy problem leży po stronie myszki, systemu, sterowników czy komputera. Może najprościej będzie zakupić nową myszkę? Tylko pytanie, czy problem nie powróci... Pozdrawiam.
leelareso komentarz 29 marca komentarz 29 marca Z tego co wyczytałem to ta mysz tak ma, niektórzy też mają ten problem na win 10 w zależności od sztuki. 1
veo_ komentarz 29 marca Autor komentarz 29 marca @leelareso Zmyliło mnie to, że myszka działa idealnie na innym komputerze, tylko nie na tym, którego używam. Posiadam ją jakieś 2 lata. Może faktycznie swoje już przeklikała, praktycznie non-stop z niej korzystam. Chyba czas kupić nową, lepszą, a nie jakiś chiński badziew
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.