x-kom hosting

Jakie kości RAM do Crucial Ballistic sport?

kubaszen
utworzono
utworzono

Cześć, piszę bo jestem kompletnie zielony w temacie kości RAM i nie chciałbym kupić czegoś co po prostu nie będzie współgrać z obecnym sprzętem. chciałbym przyspieszyć trochę mój komputer aby tak nie zamulał. Obecnie posiadam kości Crucial ballistix sport, 4GB, ddr4, 2400MHZ, cl16. Chciałbym dołożyć jeszcze te 4GB żeby chociaż było te 8 ale owe kości nigdzie już nie są dostępne. Jakie kości ewentualnie współpracowały by bezproblemowo z Crucialem? 

toska78
komentarz
komentarz (edytowane)

Witaj, najlepiej szukać kości z listy dostępnej na stronie producenta płyty głównej ale to nie jest tak że inne kości (spoza listy) już nie będą działać. Podaj model płyty głównej. Zawsze też można wymienić tą kość 4 GB na zestaw 2x8 GB. Chyba że nie potrzebujesz takiej ilości pamięci. Widzę że na allegro są jakieś kości Cruciala 4GB 2400, jeśli bierzesz takie oferty pod uwagę.

Edytowane przez toska78
kubaszen
komentarz
komentarz (edytowane)

@toska78 Właśnie mam płytkę msi b250m pro-vd, więc mam tylko dwa wejścia na slot RAM a skoro już mam te 4GB jedne to chciałbym dołożyć niż kupować. Na razie 16 GB aż nie jest mi potrzebne, więc zastanawiałem się tylko nad tym aby nie marnować tych 4GB które już mam. 

Edytowane przez kubaszen
toska78
komentarz
komentarz (edytowane)

Na Twoim miejscu bym sprawdził na allegro czy nie ma oferty takiej kości jak masz i rozważyłbym zakup używki jeśli nie ma faktycznie nigdzie nowych. Te kości co mam teraz brałem przez allegro 4 lata temu. Opisane były jako nowe (w oryginalnym opakowaniu) ale wystawione przez prywatną osobę a nie firmę.

Edytowane przez toska78
kubaszen
komentarz
komentarz

@toska78 Czyli rozumiem że kupowanie innej kości (z innej firmy ale o takich samych parametrach) mija się z celem?

toska78
komentarz
komentarz