x-kom hosting

Monitor 24" ok. 1000zł do gier i multimediów

pirlo81
utworzono
utworzono

Witam, 

mam prośbę o pomoc w doborze monitora wg. moich potrzeb.

 

Chcę zakupić monitor 24" (bardziej 23,8" niż 24,5"), który podłączony będzie do laptopa Lenovo LOQ (gtx 4060), a w przyszłości nie wykluczam stacjonarki.

Warunek niezbędny jaki powinien posiadać monitor to regulowana wysokość. Dobrze by było gdyby miał 2x HDMI.

Monitor używany będzie głównie do gier (np. CS, Fifa, F1, itp.) oraz Netflix.

Planuję przeznaczyć na niego około 1000zł i biorę pod uwagę wyłącznie nowy sprzęt.

 

W temacie monitorów jestem zupełnie zielony więc proszę Was o pomoc.
Dzięki

  • konto oficjalne
X-KOM
komentarz
komentarz

Cześć @pirlo81,

 

z dwoma HDMI znalazłem model AOC,  350 nitów, 0,5ms, 240Hz, oraz pełny PIVOT, ale ponad budżet 50zł. Ewentualnie zerknij sobie na ASUS z 144Hz, 1ms, 250 nitów, Adaptive-Sync, HDMI i DP również z Pivotem.

 

W zależności od twojego złącza w laptopie, jeśli masz HDMI 1.4 to wyświetlisz na monitorze max 120 Hz na FHD, jeśli 2.0 to 240Hz/FHD, więc warto zwrócić na to uwagę.

 

pirlo81
komentarz
komentarz

Dzięki za cenną wskazówkę odnośnie HDMI. Teoretycznie (wg. opisu na stronie sklepu) mam HDMI 2.1
Nie wiem gdzie to sprawdzić by mieć 100% pewność?

 

Jeśli o budżet chodzi, to mogę go trochę naciągnąć. 1000 zł nie jest sztywną granicą.

 

Przyjrzę się Twoim propozycjom.

pirlo81
komentarz
komentarz

Dzięki za fatygę.

W takim razie przyjrzę się AOL

W razie pytań wrócę :)

 

  • Dobra wypowiedź 1
pirlo81
komentarz
komentarz
3 godziny temu, X-KOM napisał:

W zależności od twojego złącza w laptopie, jeśli masz HDMI 1.4 to wyświetlisz na monitorze max 120 Hz na FHD, jeśli 2.0 to 240Hz/FHD, więc warto zwrócić na to uwagę.

 

Przeglądam tematy o monitorach i mam pytanie co do powyższej kwestii. 

Znalazłem gdzieś informację, że poprzez HDMI można uzyskać max 144Hz, a uzyskanie 240Hz tylko poprzez Display Port.