x-kom hosting

[11.000 zł] Bardzo proszę o poradę,jestem laikiem w tematach PC

mariusz_be
utworzono
utworzono

Dzień dobry

Składam komputer i w załączeniu przesyłam screen to co chciałbym zamówić.

Bardzo proszę o poradę czy "tam wszystko gra" 

Dziękuję 

Screenshot_20240320_115902_Gmail.png

UnnamedPlayer
komentarz
komentarz

Jaki budżet na całość?

Zestaw rozumiem do gier?

 

Można lepiej to złożyć.

Jaki budżet na całość?

Zestaw rozumiem do gier?

 

Można lepiej to złożyć.

 

Pod szkło 1440p z takim odświeżaniem potrzeba mocniejszej grafiki o ile jest tu w ogóle potrzebne tak wysokie odświeżanie i 165Hz załatwi sprawę.

mariusz_be
komentarz
komentarz

Właśnie już kupiłem, i czekam na odbiór jutro, ogólnie bardzo dziękuję że się odezwałeś ale o co chodzi z tym odświeżaniem dlaczego nie może być taki monitor z taką kartą graficzną? Bardzo proszę o odpowiedź

Budżet 11tys

UnnamedPlayer
komentarz
komentarz

Przepłacone MOBO gdzie płyta za 700zl zrobi to samo z tym procesorem, Samsung 990 Pto do gier to strata kasy, nie odczujesz różnicy w wydajności, w jego cenie masz 2TB dobre modele.

W cenie tego Asus TUF 850W masz lepszego Seasonica GX 850W.

Noctus mocno przepłacona- za 300zl dostaniesz wydajne AIO jak Arctic Freezer III 280.

 

Co do monitora ten Dell to też przepłacony model. Za 1500zl czy nawet taniej masz bardzo dobre modele 27" 1440p 165Hz

 

GPU - RX 7900 GRE w PC Za ponad 9000zl dość marnie wygląda. 

 

Za 9400 masz dużo wydajniejszego RX 7900 XTX - wydajność jak RTX 4080 Super i do gier obecnie top nie licząc dwukrotnie droższego RTX 4090 https://proline.pl/koszyk/b2f931b3

mariusz_be
komentarz
komentarz

Bardzo dziękuję zastanowię się nad tym wszystkim, widziałem pana zestawienie i jest bardzo dobre.