BedoKq utworzono 12 marca utworzono 12 marca Cześć. Napotkałem dziś błąd podczas próby uruchomienia Unravel przez aplikację EA. Tekst błędu: Instrukcja w 0x000000009845F44B odwołała się do pamięci pod adresem0x00000000A16C0000. Pamięć nie może być written. Czy ktoś może napotkał podobny problem i udało mu się znaleźć rozwiązanie? Próbowałem już: - czysty rozruch systemu - aktualizacja .net framework - akt. sterowników - skan plików systemowych - reset systemu Nie posiadam integry więc nie sprawdzę czy to wina grafy. Ktoś coś? Pozdrawiam :)
Anawa komentarz 12 marca komentarz 12 marca Cześć. Komputer spełnia wymagania sprzętowe do uruchomienia gry?
BedoKq komentarz 12 marca Autor komentarz 12 marca @Anawa Spełnia wszelkie wymagania Dla potwierdzenia i w razie gdyby było to przydatne: 1
Rekomendowana odpowiedź Anawa komentarz 12 marca Rekomendowana odpowiedź komentarz 12 marca W opcjach uruchamiania gry dodaj -lowmemory Cytuj the Advanced Launch option has indeed recently been implemented in the EA app. This can be accessed via the 3-dot menu (when hovering over a game tile) > View properties > there you should see a text field called "Advanced launch options", where you should be able to enter the preferred config.
BedoKq komentarz 12 marca Autor komentarz 12 marca @Anawa Dziękuję, zadziałało! Jesteś w stanie mi po krótce wytłumaczyć co robi ta komenda? Może w przyszłości będę w stanie pomóc też innym. 1
Anawa komentarz 12 marca komentarz 12 marca Czytałem, że niektóre gry mogą dużo RAM używać, stąd pojawia się błąd "pamięć nie może być written". Szczegółowej specyfikacji tej komendy nie znam, ale po nazwie można wywnioskować, że wymusza uruchomienie gry z mniejszym użyciem RAM. Generalnie to chyba po prostu wynika z niezbyt dobrej optymalizacji samej gry - co do zasady powinna się normalnie uruchomić, bez żadnych dodatkowych komend.
BedoKq komentarz 12 marca Autor komentarz 12 marca (edytowane) @Anawa A jednak powracam ponownie i to szybciej niż bym chciał Gra działała dobrze, do momentu w którym próbuję ją uruchomić ponownie. Nawet -lowmemory już nic nie daje. Raz na 5 rozruchów gry pojawi się ekran główny, ale przy ładowaniu poziomu wykrzacza i wyrzuca na pulpit :/ Edytowane 12 marca przez BedoKq nawrót problemu
BedoKq komentarz 13 marca Autor komentarz 13 marca Pomajstrowałem trochę w nocy i wyszło mi, że to błąd z Codec Pack'iem. Niezależnie od tego czy ma się K-Lite Codec, czy tak jak ja - Media Player Codec Pack, należy wejść przez ścieżkę: "C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Media Player - Codec Pack\Codec Settings (Run as administrator).lnk", następnie Advanced Codec Settings i kliknąć na VSFilter. Zakładka General i w rubryce Loading zaznaczyć "Do not load". Reset PC i działa. Trzeba tylko pamiętać, że robimy to na własną odpowiedzialność i najlepiej od razu po ukończeniu rozgrywki włączyć Codec z powrotem, aby nie napotkać błędów renderowania. Problem finalnie rozwiązany 1
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.