x-kom hosting

Tablet do notatek

TooMii0
utworzono
utworzono (edytowane)

Witam serdecznie!

Chciałbym Was poprosić o polecenie tableta, który będzie służył głównie do robienia notatek - moja partnerka jest nauczycielką i pracuje w kilku szkołach, codziennie musi nosić ze sobą sterty kartek i notatek, a taki tablet znacznie ułatwi jej pracę pod tym względem. Nie znam się na tym kompletnie, partnerka również, jednak gdzieś słyszała o możliwości posiadania tableta z rysikiem i aplikacją, która przekształca od razu tekst pisany na pisany jakby na komputerze (nie wiem jak się to fachowo nazywa).

 

Tablet nie może mieć mniej niż 10cali.

Jeśli chodzi o cenę to przede wszystkim nie może to być za miliony monet, powiedzmy przedział do 1000zł byłoby najlepiej, jeśli trochę zawyży budżet nic się nie stanie. Wszystkie urządzenia apple nie wchodzą w grę.

Jeśli ktoś pracował na takiej aplikacji lub używał czegoś podobnego, proszę o informację, ponieważ nie wiem w jakim stopniu jest w stanie rozpoznać tekst pisany i faktycznie prawidłowo go przekształcać.

Z góry dziękuję za wszystkie cenne informację.

Edytowane przez TooMii0

tapczan2
komentarz
komentarz (edytowane)

Myślę, że chodzi Ci o aplikację typu PenToPrint Handwriting to text. Niestety nie wiem jak się spisuje w praktyce bo nie używałem czegoś takiego.

 

Co do urządzeń typu tablet to zerknij na Blackview TAB 11 teraz w promocji za 819 zł lub coś markowego jak Lenovo Tab M11 za 899 zł. Oba z rysikiem w komplecie ale pierwszy ma 8 GB RAM a drugi tylko 4 GB.

Edytowane przez tapczan2
TooMii0
komentarz
komentarz

Po opiniach tej aplikacji można stwierdzić że nie działa poprawnie (ładnie mówiąc). Tablet ma służyć w 99% do robienia notatek odręcznych które mają być przekształcane w pismo drukowane. 

tapczan2
komentarz
komentarz

Aplikację podałem dla przykładu. Warto najpierw na smartfonie z androidem zainstalować kilka aplikacji tego typu i przetestować czy któraś spełni oczekiwania.