x-kom hosting

Monitor do grafiki i gier

Gleklak
utworzono
utworzono (edytowane)

Hej, mam zamiar kupić nowy monitor do pracy, ale też by można było sobie na nim pograć, więc 144 Hz mile widziane. Maksymalny budżet to 4k zł, będę trzymał go na uchwycie, na którym jest też drugi monitor zamontowany. Działam na karcie graficznej rtx 4070 ti. 

Pracuję jako grafik 3D i tworzę modele do gierek, więc fajnie też by było 4k no i dobre kolory. Znalazłem taki monitor, co myślicie 

https://www.komputronik.pl/product/791174/asus-rog-strix-xg32uq-fast-ips-160-hz-oc-1-ms-gtg-nvidia-g-sync-compatible-freesync-premium-pro-variable-overdrive-displayhdr-600-96-dci-p3-.html?utm_source=Ceneo&utm_medium=link&utm_campaign=Promo&ceneo_cid=720b2719-6bec-b0b2-c4bf-ab552c23ece4

Edytowane przez Gleklak

tapczan2
komentarz
komentarz

Jako alternatywę możesz zobaczyć Corsair XENEON 32UHD144-A 4K. Mieści się w budżecie, ma 144 Hz, rozdzielczość 4K, ma dobre odwzorowanie barw i regulację wysokości.

  • Dobra wypowiedź 1
tapczan2
komentarz
komentarz
38 minut temu, Gleklak napisał:

Myślę że w tym budżecie tem model będzie dobrym wyborem.

  • Dobra wypowiedź 1
  • konto oficjalne
X-KOM
komentarz
komentarz

Cześć,

 

polecam Ci dwa modele:

 - MSI Optix MPG321UR QD

 - Corsair XENEON 32UHD144

obie opcje są dosyć zbliżone natomiast corsair ma 100 procentowe pokrycie barw Adobe RGB - więc będzie to najlepsza opcja do projektów graficznych, MSI posiada więcej złącz usb, mikrofonowych/słuchawkowych, więc jeśli bardziej zależy ci na peryferiach dobrym wyborem będzie MSI.

  • Dobra wypowiedź 1
Gleklak
komentarz
komentarz

@X-KOM hm, spodobał mi się ten corsair, skoro różni je głównie to, że ma lepsze kolory. Znalazłem go w innym sklepie taniej, ale nie wiem czy to jest to samo, mógłbym mieć jeszcze jedną prośbę.. Powiecie mi czy to jest ten sam?