x-kom hosting

chlodzenie aio problem

kosak32
utworzono
utworzono (edytowane)

Hejka mam pytanko czy ten  Arctic Liquid Freezer III 280 jest dobrze założony ? Ponieważ raz na jakiś czas słychać jak powietrze przepycha 

 

image.thumb.jpeg.419c7a898664e3eeb4ee43a9a7ad79d8.jpeg

Edytowane przez kosak32

kosak32
komentarz
komentarz

@leelareso co do chłodnicy sugerowałem się instrukcja i tez się zastanawiałem co za imbecyl to wymyślił już poprawione

anioł2009
komentarz
komentarz

W pewnych sytuacjach montowanie wężami do góry na radzie jest dopuszczalne, ale w tak małej budzie i dlatego że już słychać bąblowanie ja bym osobiście to wężami w dół zrobił... no i blokopompa jest wężami do góry - jeśli się da to dałbym to węzykami również w dół lub chociaż  na któryś bok o ile jest możliwość.

  • Dobra wypowiedź 1
kosak32
komentarz
komentarz

@anioł2009 Dzięki moje pierwsze aio jeszcze jestem zielony heh

kosak32
komentarz
komentarz

swoja droga blokopompka musi być wężami do góry bo inaczej słychać pompkę jak tyka i musze pastę dokupić bo już się skończyła 

leelareso
komentarz
komentarz

Polecam ten filmik dotyczący montowania aio

 

  • Dziękuję 1
anioł2009
komentarz
komentarz
Godzinę temu, kosak32 napisał:

swoja droga blokopompka musi być wężami do góry bo inaczej słychać pompkę jak tyka i musze pastę dokupić bo już się skończyła 

to nowe aio na rynku więc nie wszystko jeszcze jest znane na temat tej konstrukcji

kosak32
komentarz
komentarz

@anioł2009 jasne ze tak ja tez nie wszystko wiem dlatego wole się dopytać niż tydzień googlowac , a pompie szkodzi jak będzie na 100% non stop działać czy skręcać ja w zależności od temp?

anioł2009
komentarz
komentarz

Pompie nie zaszkodzi jak pracuje na 100%

3 minuty temu, kosak32 napisał:

czy skręcać ja w zależności od temp?

a jest wgle taka możliwość?  bo tylko drogie aio mają opcję sterowania obrotami pompy, więszość ma ustawioną z góry prędkość na stałe.

kosak32
komentarz
komentarz