x-kom hosting

Pomoc w stworzeniu zestawu (do 8000zl, gry w 4k)

Przejdź do rekomendowanej odpowiedzi Autor: KillaHill ,
MonkeyJunkie
utworzono
utworzono

Cześć wszystkim. Chciałbym kupić jakiś dobrze skonfigurowany komputer ale niestety nie znam się na tym za bardzo. Komputer potrzebuję typowe pod gry. W większości będę grał na monitorze w HD (może w 2k jeśli taki monitor dokupię) ale mam również grania na telewizorze w 4k i w sumie na tym najbardziej mi zależy. Planuję ograć wszystkie tytuły w które dotychczas nie mogłem grać np. AC valhalla, AC Odyssey, dying light 2, control, Kilka osób z różnych sklepów robiło mi już propozycje ale z jakiegoś powodu nie mogę się do nich przekonać więc postanowiłem zgłosić się do Was licząc na wyczerpującą odpowiedź. Jeśli chodzi o specjalne wymagania to zadowolę się prostotą, bez żadnych świecących dynksów laserów i tego typu rzeczy. Mówiąc prościej zależy mi na jak najlepszym stosunku jakości do ceny. Nie stać mnie na najlepsze części ale również nie mam zamiaru bazować na najtańszym minimum z minimum. Próbowałem sam skonfigurować swój zestaw ale wyszła mi z tego kwota właśnie 8300zl a wszystkie części poza kartą graficzną saphire RX 7900xt 20gb wybierałem w ciemno filtrując przez "kompatybilne" i "najwięcej ocen pozytywnych". Reasumując proszę Was o propozycje jaki zestaw byłby najbardziej opłacalny do gier w 4k, aby spełniał swoje zadania również w kolejnych latach(lub posiadał możliwość modyfikacji poszczególnych podzespołów i podnoszenia mocy aby pozostać w formie). A może lepiej poczekać jeszcze kilka miesięcy i na jakieś obniżki cen? Jestem otwarty na rady i dyskusję. Dziękuję

KillaHill
komentarz
komentarz

8000 zł i granie w 4K, tylko i wyłącznie Ryzen 5 7500 oraz RX 7900 XTX, i jest to możliwe. 

Za 7600 zł masz https://proline.pl/koszyk/10fbab38