x-kom hosting

Awaria klawiszy CTRL w laptopie

vvysoki
utworzono
utworzono

Cześć wszystkim, z problemem który dziś wam przedstawię, borykam się już od dłuższego czasu. Chodzi o klawisze ctrl (oba) - na początku raz działały, a raz nie, bez jakiejś szczególnej reguły, a od pewnego czasu nie działają w ogóle. Nie znam się, ale ciągle wykluczałem jakąś awarię natury fizycznej, bo nie chciało mi się wierzyć, że nagle w laptopie, w tym samym czasie zaczęły się psuć dwa przyciski na klawiaturze i przypadek chciał że oba to ctrl...

Z drugiej strony, próbowałem robić wszystko, co znalazłem w poradnikach w internecie (w większości radzono zaaktualizować sterowniki przez menedżer urządzeń itp.) i nic nie przyniosło skutku. Problem mały, ale potrafi irytować, czy jest ktoś i coś, co mogłoby mi pomóc? Pozdrawiam

Anawa
komentarz
komentarz

Cześć.

 

Najlepiej jakbyś podłączyć zewnętrzną klawiaturę i sprawdził, czy na zewnętrznej klawiaturze jest wszystko w porządku.

 

Możesz także uruchomić komputer w trybie awaryjnym i sprawdzić, czy wtedy klawisze ctrl będą działać.

 

Jaki masz model laptopa?

Sobiepan
komentarz
komentarz

warto też uruchomić linuxa w wersji live bez instalacji aby wykluczyć problem ze sterownikami w windowsie 

vvysoki
komentarz
komentarz

Odpaliłem test klawiatury online, ctrl nie działał. Próbując różnych kombinacji udało mi się dojść to tego, że ogólnie lewy ctrl nie chciał za nic zadziałać, prawy normalnie też nie działał, dopóki nie kliknąłem go mocniej, wtedy działał. W momencie trzymania prawego ctrl tak jak to opisałem wcześniej, lewy działa bez najmniejszego problemu... nie mam pojęcia, co tu się dzieje:gobi:

Anawa
komentarz
komentarz

Jaki to jest model laptopa?

vvysoki
komentarz
komentarz

@Anawa Lenovo Ideapad 700-15ISK

Anawa
komentarz
komentarz

Laptop ma swoje lata. Rzeczywiście może to jest jakieś uszkodzenie mechaniczne.

vvysoki
komentarz
komentarz